Vorbe în vânt.


Am ajuns să nu mă mai încred în oamenii care vorbesc mult şi fac puţin, de mult prea multe ori am dat de persoane de genul ăsta, la care doar gură este de ei, nu fac altceva decât să trăncănesc întruna şi să nu se vadă absolut nimic în urma lor. Mă întreb dacă ei se aud ce vorbesc, dacă se aud ce promisiuni fac pe care nu le duc la îndeplinire.

De ce mai fac astfel de promisiuni dacă nu le realizează, de ce aruncă cu vorbe în stânga şi în dreapta când nu pot să facă ceea ce spun? Am ajuns să spun că ei şi să fac ca mine, pentru că nu merită să depun efortul de a-i crede, sau pentru a le arăta măcar o fărâmă de interes asupra ideilor lor, care oricum nu au nici o logică şi nici o coerentă.

Am observat că nu sunt mulţi oameni de genul acesta, dar îndeajuns de mulţi pentru a te dezamăgi din punctul de vedere al unei promisiuni, pentru că oricum pentru mine ceea ce spun sunt vorbe în vânt, de mult nu mai am încredere în ei, în oameni în general şi în ceea ce spun. Poate nici alte persoane nu au încredere în mine, nu îi blamez, dar în foarte mare măsură încerc să duc la îndeplinire ceea ce am promis.

Evident nu promisiuni pe care nu le poţi îndeplini, pentru că aşa vorbeşti degeaba, mult prost şi fără rost, doar ca să te afli în treabă. Chiar dacă nu reuşesc să fac ceea ce am promis în viitorul apropiat, dar în următoarea perioadă cu siguranţă mă ţin de cuvânt, pentru că după cum ştiţi sunt momente şi momente în viaţa oamenilor.

Imaginile le puteţi găsi aici şi aici.

One comment

  1. Cu siguranta avem in cercul nostru de prieteni si astfel de “vorbareti de meserie”. Important este sa-i identificam si sa stim ca nu ne putem baza pe “promisiunile” lor.

Leave a Reply

