În viaţă nu poţi face mereu numai ce îţi place.


 

Ştiu că toată lumea visează să facă în viaţa numai ce îi place, dar nu mereu se întâmpla acest lucru. Oare cum ar fi ca fiecare să facă numai lucrul care îi place? Mai trebuie să şi supravieţuim, pentru că nu putem trăi numai cu aer, iar pentru acest lucru, câteodată avem de ales. Astăzi nu mănânc nimic şi fac ceea ce îmi place, sau invers?

Deci nu mereu ne ies planurile aşa cum dorim noi. Încercăm, tragem tare să facem ceea ce ne dorim pentru a avea o viaţă împlinită, sau aşa credem noi, dar când colo nu se întâmplă aşa cu, vrem. Poate unii îşi doresc bani, poate alţii să fie sănătoşi şi este posibil să se întâmple chiar opusul.

Oare cum ar fi ca fiecare să facă în viaţă doar ceea ce îi place, toată viaţa lui ar fi numai lapte şi miere, nu-i aşa? Dar dacă toţi am face acest lucru ar fi o anarhie totală, cel puţin aşa îmi imaginez eu, posibil să mă înşel, eventual aştept să mă contraziceţi cu argumente, nu doar să spuneţi că nu am dreptate şi atât.

De ce cred eu că ar fi o anarhie? Vă spun acum, pentru că este nevoie de oameni peste tot pentru a putea trăi într-o societate, este nevoie şi de spălători de vase, de măturători, de oameni care să facă aceste lucruri, dacă toată lumea ar dori numai să viziteze alte ţări, numai să se plimbe şi să facă doar ceea le place s-ar duce totul de râpă.

Aşadar pentru a putea trăi într-o societate strâns legată în care toată lumea să facă într-o anumită măsură ceea ce îşi doresc trebuie să existe şi astfel de oameni, nu pot exista numai directori de corporaţii şi directori de bancă.

Sursele imaginilor le puteţi găsi aici şi aici.

3 comments

Leave a Reply

