Socializam sau nu ?!


Într-o viaţă ajungem să cunoaştem sute de mii de oameni sau chiar milioane, depinde de fiecare persoană în parte şi de împrejurările în care se află acestea, dar ajungem să păstrăm legătura numai cu câteva care se potrivesc în jurul nostru sau cu care avem lucruri în comun. Unele persoane au posibilitatea să intre în contact cu mai mulţi oameni, unele persoane nu.

Oare cum ar fi să păstrăm legătura cu toţi oamenii cu care am discutat, cu care am schimbat doar o singură vorbă? Oare nu ar fi mai interesant, mai plăcut de ambele părţi? Doar staţi puţin şi gândiţi-vă, oare cum ar fi să păstraţi legătura cu o persoană cu care aţi discutat în tren timp de 10 minute? O discuţie banală care să spunem v-a captivat pe amândoi.

Nu ar fi plăcut să păstrăm legătura în astfel de situaţii? Dar nu depinde numai de mine sau de tine, depinde şi de persoană cu care am discutat, poate persoana respectivă este mai introvertita şi poate îi este mai greu să păstreze legături cu alte persoane. În cazul acesta ce face, o lăsăm în pace şi trecem mai departe?

Socializarea a început să fie din ce în ce mai rară zilele acestea, nu mai avem timp să discutăm cu cel de lângă noi şi asta nu doar din cauza tehnologiei, pe care toată lumea da vina. Din punctul meu de vedere nu tehnologia este de vină, pentru că nu te obligă nimeni să faci ceea ce nu vrei, este liberul arbitru. Oamenii sunt de vină. Aceştia au devenit prea comozi, prea închişi în ei pentru a discuta cu cei din jurul lor.

Sursele imaginilor le puteţi găsi aici şi aici.

5 comments

  1. Prin natura job-ului, mereu intalnesc oameni… sincer, nu am cum sa pastrez legatura cu toti, este peste puterile mele. Recunosc ca nici cu amicii “nu tin aproape”…si scuze as gasi cu miile. In cazul meu nu este vorba ca as fi o fire inchisa, ci dimpotriva, prea sociabila…prea ocupata…prea egoista??? Mi-ai ridicat un semn de intrebare si iti multumesc pentru articol!

  2. @excesdesare, su eu socializez tot prin natura job-ului cu destul de multe persoane, dar imi este imposibil sa pastrez legatura cu acestea, dar asta ma intreb, tin legatura cu persoanele apropiate, eu incerc sa fac pe cat pot de mult acest lucru, dar nu mereu imi iese cum vreau eu. Cu mare placere.
    @bogdan, dar nu este mai bine sa socializam fata in fata ? Evident, cand nu putem face acest lucru, intervine tehnologia, dar eu am ramas adeptul vechii metode.

  3. “Din punctul meu de vedere nu tehnologia este de vină, pentru că nu te obligă nimeni să faci ceea ce nu vrei, este liberul arbitru. Oamenii sunt de vină. Aceştia au devenit prea comozi, prea închişi în ei pentru a discuta cu cei din jurul lor.”…..AMIN TO THIS! Ar fi interesant totusi sa intelegem ce se ascunde in spatele comoditatii si “inchiderii”? Eu as avea o idee😉

Leave a Reply

