Cărţile.


De ce am ajuns să citim atât de puţin? Asta mă întreb de ceva timp. Nu spun că eu mă omor cu cititul, să bag câte 2-3 cărţi pe săptămână, dar încerc să mai citesc ocazional câte o carte care simt că îmi place şi care mă atrage. Acum nu vreau să o luaţi în nume de rău pentru că nu vreau să generalizez poate sunt unele persoane care citesc şi mult mai mult, bravo lor.

Am ajuns la această concluzie după o perioadă mai lungă în care pur şi simplu am mai studiat ce se întâmplă în jurul meu. Probabil am ajuns la acest deznodământ şi din cauza jobului pe care îl am, unde toată lumea sună că nu îi funcţionează televizorul, iar mulţi spun că sunt dependenţi de acest lucru.

Stau şi mă gândesc că în loc să te uiţi la TV unde oricum sunt numai porcării mai bine citeşti o carte, orice fel de carte, chiar dacă este carte de bucate sau orice operă literară, acesta este punctul meu de vedere, iar din cauza aceasta am încetat să mai urmăresc ce se petrece la TV. În plus când te apuci să citeşti o carte te detaşezi de tot ceea ce se întâmplă în jurul tău, începi să trăieşti ceea ce citeşti, să simţi ceea ce se întâmplă, iar senzaţia respectivă nu poate fi descrisă. Eu aşa simt când citesc ceva ce îmi place.

În acest moment există multe alte tentaţii mai mari decât cărţile, dar nu se compară să te urmăreşti la un film care este regizat după o anumită carte, în loc să citeşti carta respectivă, deoarece fiecare urmăreşte cum se desfăşoară acţiunea respectivă din punctul său de vedere.

Sursele imaginilor le puteţi găsi aici şi aici.

4 comments

  1. Este usor sa dam vina pe lipsa timpului, interes scazut pentru lectura cu atatea tentatii in jur…

    M-am reapucat de citit datorita unui site de unde imi pot comanda ce carti imi doresc, practic le imprumut si dupa, le returnez (asta-i politica site-ului, sa nu ma intelegeti gresit) Este minunat.

  2. @bucuros, bine ca in rest citesti nu multa lume face acest lucru, deci esti printre putinii care mai fac acest lucru.
    @excesdesare, interesant site-ul de care spui tu, poate o sa mi-l recomanzi si mie.

Leave a Reply

