Muzica din România.


Deci industria muzicală în momentul actual este sub nivelul mării, iar unii chiar nu ştiu ce melodii să mai scoată pentru a prinde la proşti, la ţoape şi la cocalari (staţi că am făcut un pleonasm cu cele enumerate mai sus, dar bănuiesc că aici se acceptă). Şi prin ce mă refer cu industria muzicală e la pământ ? Păi staţi ca vă arăt imediat la ce mă refer. Mai jos aveţi melodia care m-a făcut să scriu articolul ăsta şi între timp să îmi moară o mare parte din neuroni când am ascultat-o.

Cum pula mea să faci o melodie în halul ăsta, iar oamenii să o şi mai asculte? Scuzaţi-mi limbajul, dar chiar unii nu mai ştiu ce să scoată pe piaţă, de fapt nu este nevoie să îmi scuzaţi limbajul, pentru că sincer este un căcat de melodie făcută pentru retardaţi mintal şi pentru unii care au 2 clase precum trenul. Dacă se simte cineva ofensat de cuvintele de mai sus, sincer chiar nu îmi pasă, pentru că în acest moment chiar îmi exprim repulsia faţă de ceea ce am ascultat.

Deci, cum pula mea să scoţi o melodie de genul ăsta? Şi mă întreb pe ce categorii de oameni s-au axat când au scos aşa ceva şi către ce public s-au îndreptat? Pentru că atunci când scoţi o melodie pe piaţă, este pentru un public anume. Cred că melodia asta este pentru cei care dimineaţa la prânz şi seara se trezesc cu „cariciul” în braţe, cel mai probabil unul care nu este al lor, ci cel mai probabil al unui tip cu care s-au cuplat aseară după o noapte de beţie cruntă.

Iar videoclipul face toţi banii, cum dau aia din mânuţe la auzul cuvântului „carici” (care nici nu ştiu exact dacă este un cuvânt din dex) cu zâmbetul pe buze la dildoul respectiv, sperând că poate reuşesc şi ei să primească ceva de la papagalii ăia de pe scenă, poate o pulă, cine ştie, fiecare cu dorinţele lui. Şi ce plini de energie sunt cei care ascultă melodia şi versurile bănuiesc, zici că l-au prins pe dumnezeu de picior prin simplul fapt că i-au văzut pe aia pe scenă.

În concluzie, o melodie de căcat, cântată de nişte dezaxaţi care se cred mari artişti, cantata pentru nişte retardaţi care se umezesc la cuvântul „carici”. Vă doresc să muriţi încet dar sigur. Sincer mi se rupe de trupă de mai sus şi de toţi cei care îi ascultă melodiile.

PS : Am căutat in dex, se pare că există cuvântul carici, din păcate.

Sursele imaginilor le găsiţi aici şi aici.

3 comments

    1. Maria, prin prost la ce anume te referi, da, intr-adevar cum au curs ideile asa le-am insiruit, nu am stat sa le pun intr-o ordine anume, am corectat textul din punct de vedere gramatical si l-am postat. Deci in ce sens este prost scris ?

  1. Sincer… am ascultat melodia (acum, aici la tine) si mi se pare si mie tampitica – o tentativa esuat de plagiat dupa Fara Zahar daca ma intrebi pe mine.

    Pe de alta parte am vazut si la case mai mari “hituri” care au zero mesaj, zero logica la nivel de versuri – uite un exemplu din “tineretea” mea, care desi nu contine obscenitati nu are absolut nici o logica, dar la vremea respectiva a fost mare hit (si inca international): http://www.youtube.com/watch?v=GxwV1fLjy3I

    Deci nu cred ca se merita sa-i scoti “in protap” – nu sunt nici primii, nici ultimii si nici macar “cei mai”…

    Cat despre ce a spus Maria… eu nu te-am mai citit de mult (de fapt nu am mai citit deloc bloguri de mult), dar mie imi place cum ai scris – mi se pare coerent, la obiect (desi ti-am spus, nu sunt neaparat de acord cu tema), fara greseli gramaticale (cel putin cat m-a dus pe mine mintea sa observ), cu diacritice. Good job.😉

Leave a Reply

