Viaţă personală.


Mereu am fost de părere că viaţa personală trebuie să rămână şi personală şi atât. Nu trebuie să ştie x şi y ce anume fac eu în timpul liber sau când sunt cu cineva în oraş sau mai ştiu eu unde. Ei bine, dacă am vreun lucru de spus legat de viaţa mea personală care eu îl consider că trebuie spus, poate prin simplul fapt că poate ajuta pe cineva, atunci nu este nici o problemă.

Dar până la urmă sunt oameni şi oameni, nu toată lumea poate să fie ca mine şi nici eu nu pot să fiu ca toată lumea, dar dacă este cineva care moare de grija mea şi doreşte să afle toate detaliile despre mine, poate să moară liniştit pentru că eu nu am nici o problemă în legătură cu chestia asta, pur şi simplu nu îmi pasă.

Iar blogul ăsta nu este pentru a-mi scrie viaţa personală pe el, este pentru a-mi scrie părerile legate de societate, de oameni, de românia, în cazul de faţă părerea legată de viaţă personală. Dacă îmi doream să scriu articole în care să relatez întâmplări din copilăria mea, atunci acesta era un alt tip de blog, dar în schimb, este ce este acum.

Pur şi simplu nu îmi place să îmi scriu viaţa pe internet, pentru a veni unul şi altul arătând cu degetul, cum face omul prost din ziua de azi, pentru că nu mai există libertatea de exprimare, dacă nu eşti ca ei, este rău că nu eşti ca ei, dacă eşti ca ei, îi copiezi şi tot nu este bine, aşadar nici cum nu este bine. Atunci cum pula mea să fii ca să împaci pe toată lumea?!

Atunci cel mai bine e să fii ca tine nici că unul nici ca altul, faci ceea ce crezi de cuviinţă pentru a-ţi fie ţie mai bine fără să îţi pese de ceea ce zice x şi y.

Sursele imaginilor le puteţi găsi aici şi aici.

One comment

Leave a Reply

