Îndoctrinare.


Îndoctrinare în masă. Am văzut acum câteva zile un filmuleț care m-a amuzat și m-a făcut să mă gândesc cât de proastă a devenit lumea în același timp, parcă îmi pare rău pentru ei, dar dacă stau și mă gândesc mai  bine, de ce să îmi pară rău de prostia altuia și de faptul că este prost, pentru că până la urmă pe mine nu mă afectează cu  nimic acest lucru, asta dacă nu interferează cu mine și cu spațiul meu personal. Ca să știți despre ceea ce vorbesc, vă invit să urmăriți filmulețul de mai jos, iar mai apoi, dacă doriți să discutăm pe marginea acestuia, care pe mine mă amuză cumplit.

Așadar, dacă ați avut răbdarea să urmăriți filmulețul, vă felicit, din păcate eu nu am avut rezistența să îl urmăresc până la final, dar după primul minut mi-am dat seama cum va continua și sincer nu mai avea rost. Așadar prostia este multă și observ că este și sub multe forme, cea de mai sus este prostia religioasă, care îndoctrinează dobitocul până în măduva oaselor și la care proștii pun botul dând în penibil până la ultima celulă.

Dar ce să spunem, biserica reprezintă cea mai profitabilă afacere în prezent, iar asta nu înseamnă numai biserica creștină, martorii vieții sau mai știu eu ce, biserica în general. Dacă stau să mă gândesc mai bine trebuia să ascult sfatul lui taică-miu care îmi spunea să mă fac popă, că muncesc numai o dată pe zi, hai de mai multe ori dacă este sărbătoare și iei bani de peste tot, la înmormântări, la cununii, la botezuri, te duci pe la om prin casă, dai de două trei ori cu pămătuful pe pereți și mai iei niște bani, muncă ușoară, ce mama naibii.

Dar se pare că deja am deviat de la subiectul care l-am deschis mai sus. Așadar cei de mai sus se pare că, chiar se simt legați în adevăratul sens al cuvântului de “tata” cred că s-au ținut de mână când erau mici de îl tot pomenesc atât de mult și mă întreb oare, ei își dau seama că sunt filmați, își dau seama că o dau în penibil, că lumea nu îi consideră întregi la minte ? Sincer nu am nimic cu ei, nu am nimic cu religia nimănui, dar dacă stai și privești așa puțin din exterior, de pe margine vezi imaginea de ansamblu, vezi părțile bune și rele, dar eu sincer nu am observat nici o parte bună, doar multe persoane care pur și simplu zici că sunt posedate.

În concluzie, oameni buni, nu mai fumați prostii de la necunoscuți, că vă dau ăștia pătrunjel, foi de dafin, de nuc sau mai știu eu ce, dacă fumați, luați de la cunoscuți. Măcar așa știți o treabă și vedeți, nu fumați în biserică, în altar sau mai știu eu pe unde, că vă mai filmează careva vă pune pe net și ajungeți ca aia de mai sus.

Sursele imaginilor le puteti găsi aici şi aici.

One comment

Leave a Reply

