Dupa 2 ani …


După o perioadă destul de îndelungată de timp în care nu am mai dat nici un semn de viaţă în mediul online, m-am hotărât să mă reapuc de scris pe blog, parcă chiar îmi era dor de acest lucru, dar nu ştiu de ce nu am făcut asta mai devreme. Într-adevăr am mai avut tentative de a scrie, dar un articol, două iar după aceea din nou nu am mai scris.

Acum sper că nu voi mai face aşa, sper eu să am subiecte destule şi interesante pe are să le dezbat, la care să îmi exprim părere în felul meu caracteristic sii sper eu, să mai fie şi cititori ai acestui blog pe acolo pe undeva prin internetul ăsta mare.

Acestea fiind spuse, acesta este articolul prin care îmi anunţ revenirea, iar ulterior vor apărea acele articole caracteristice mie, chiar dacă nu am mai scris de o lungă perioadă de timp, câteva articole la care m-am gândit le am acolo. Deci parcă aş fi ştiut că mă voi reapuca de scris pe blog.

Sursa imaginii o puteţi găsi aici.

Leave a Reply

