Facebook, răspunsul la toate problemele ?!


Am ajuns la concluzia că facebook-ul este răspunsul la absolut toate problemele pe care le are lumea. Facebook-ul deţine tot ce vrei, informaţii, reclame, întrebări, răspunsuri, concluzii, păreri, înjurături, ameninţări, concursuri, ţepe, ipocrizie, minciună, plus multe altele, dar să nu uităm de PROSTIE, care mi se pare cea mai predominanta dintre toate.

Multe persoane mi-au spus că de ce nu blochez acele persoane care fac nu ştiu ce, care postează nu ştiu ce, care dovedesc pur şi simplu cât de proaste, handicapate, cretine şi aşa mai departe sunt. Păi e simplu de ce nun le blochez, păi eu cum mă mai amuz oameni buni? Unde mai comentez eu pozele de piti şi de cocalari. Unde mai aştept să văd cine mă înjura?

Îmi place să urmăresc prostia cum evoluează pe facebook, să o comentez, să văd cum acea persoană nu îşi dă seama cât de penibilă este, chiar dacă am făcut un comentariu pe facebook-ul meu în care şi un orb îşi dă seama că vorbesc despre persoana respectivă, numai această nu îşi dă seama. De aceea nu îmi închid facebook-ul şi nu blochez acele persoane, pentru că reprezintă o sursă infinită de amuzament pentru mine şi pentru multe alte persoane.

În schimb blochez persoanele care trimit invitaţii peste invitaţii la diferite căcaturi de jocuri, pe acelea le blochez pentru că nu merită să comentez despre ele, poate am făcut-o de câteva ori, dar m-am săturat. Găsesc multe alte lucruri de care mă pot lega. Probabil într-o scurtă perioadă de timp contul îmi va fi blocat, dar până atunci profit la maxim de facebook şi de “comorile ce le ascunde acesta”.

Cel mai mult mă amuză persoanele care îşi plâng de milă pe facebook, care pun texte siropoase, poate apare din calculatorul sursa vreun Făt Frumos călare pe un cal alb şi îi va face ziua mai bună, sau va apărea un umăr virtual pe care va plânge, evident acesta va ieşi din monitor şi îşi va face datoria exact aşa cum este scrisă în codul sursă. Puteţi să vă plângeţi cât de mult vreţi, cât de mult puteţi, sincer, mie îmi faceţi ziua mai bună.

În concluzie să înceapă bocetele.

Sursele imaginilor le puteţi găsi aici şi aici.

3 comments

  1. E una in lista mea de prieteni care posteaza constant statusuri d-alea “deep” si de amor. E amuzant ca statusurile ei sunt de obicei in engleza iar eu stiu ca nu cunoaste boaba de engleza, imi si imaginez cum sta frumos cu google translate deschis doar ca sa se poata da inteligenta pe facebook.
    Apoi ma mai amuza cei care-si schimba statutul relatiei saptamanal.

Leave a Reply

