Vreau, dar nu am timp.


De ceva vreme am această problemă. Vreau să scriu pe blog, dar niciodată nu am timp, ori inspiraţie, de inspiraţie nu este problema, că apare ea când te aştepţi mai puţin, când este ziua mai frumoasă, atunci îţi trece o idee bună prin minte şi o aşterni undeva, la păstrare. Mai greu este ca apoi să treci acea idee online, asta dacă timpul nu îţi permite.

Din păcate eu în cazul de faţă am această problemă. Din 7 zile pe săptămână, 6 le muncesc şi în a 7-a zi mă odihnesc, pentru că până la urmă nu am de ales. Aşadar timpul nu îmi permite să mai scriu pe blog, sau cel puţin nu îmi mai permitea. Acum voi face tot posibilul să mai scriu articole printre picături, pentru că este ceea ce vreau.

Dar nu voi scrie articole doar de dragul de a arunca nişte cuvinte în vânt care nu reprezintă nimic pentru mine sau pentru voi. Decât să scriu articole de genul acesta, mai bine nu mai scriu deloc, mă las de scris, şterg blog-ul şi adio. Dar voi scrie în continuare articole tipice mie şi sper că şi pe placul vostru.

Îmi pare rău pentru absenţa de pe blog, dar munca îmi ocupă tot timpul, acum îmi dau şi eu seama cum este să munceşti 6 zile pe săptămână, cum este să aştepţi să se termine programul şi să ajungi acasă cât mai repede, cum este să ai un program fix de lucru şi să nu faci ce vrei tu când vrei tu. Acum am înţeles mai multe lucruri de cât aş fi crezut.

Sursele imaginilor le puteţi găsi aici şi aici.

6 comments

  1. Batrane, nu-ti face probleme pentru frecventa postarilor pe blog. De multe ori o postare pe saptamana cu continut de calitate isi atinge tinta mult mai bine decat trei in fiecare zi🙂

Leave a Reply

