Job.


Acum că am terminat liceul, că m-am înscris la facultate, am de gând să îmi găsesc un job, numai noroc să am. M-am uitat pe site-urile astea de job-uri şi peste tot am văzut că doresc experienţa între 1 şi 3 ani. Păi cum naiba să ai experienţă dacă nu te angajează nici dracu ? Ca să ai experienţa trebuie ca mai întâi înainte de toate să ai şansa să te angajeze cineva, dacă nu, ceau ura şi la gară.

Pur şi simplu se bat cap în cap. Deci vor să ai experienţă, vor să ştii să lucrezi în domeniul respectiv, dar nu le pasă dacă nu ai mai lucrat înainte deloc, nu le pasă că nu ai mai avut ocazia să prinzi experienţa undeva. Asta mi se pare o porcărie fără limite. Te putem angaja, păi angajaţi-mă, dar nu se poate că îţi trebuie experienţă, păi atunci de ce aţi spus că mă puteţi angaja?

Am găsit multe joburi în domeniul IT, programatori, administratori etc, numai că aceste joburi nu sunt de tipul entry level. Multe firme caută programatori seniori, care au câţiva ani în spate în acest domeniu. Aici este cel mai important să ai experienţă, să ştii cu ce se mănâncă totul.

Eu încă mai caut joburi pe net, entry level, iar într-un final trebui să găsesc undeva să mă angajez, trebuie să fie imposibil să nu pot găsi nimic. Numai dacă chiar nu vrei, nu cauţi, nu te interesează, atunci nu găseşti nimic. Altfel sunt şanse destul de mari.

Sursele imaginilor le puteţi găsi aici şi aici.

14 comments

  1. Ce pot spune este ca nici eu n-am lucrat niciodata, in campul muncii o sa incep vara asta, sau mai degraba la toamna😀. Voi lucra o luna de zile in domeniul, in care vreau sa activez.

    1. Eu am mai lucrat in constructii acum o perioada de timp, numai ca nu vreau sa ma duc sa ma rup in doua pe acolo. Iti urez succes si ma bucur ca o sa lucrezi exact unde vrei si unde iti place.

  2. Prietene, asculta-mi sfatul: daca nu e urgent, mai asteapta vreo doi-3 ani pana sa iti cauti ceva de lucru, pentru ca o sa te saturi toata viata de joburi. Mai profita un pic de tinerete :p

    1. As mai sta 2-3 ani, dar nu suport sa nu fac nimic si in plus, daca am nevoie de bani trebuie sa ii muncesc, pentru ca parintilor nu le cer. Asadar e cu dus intors.🙂

    1. Interesant articolul. M-a pus pe ganduri intr-o anumita masura. Oricum Luni merg la un interviu si vad cum sta treaba, daca nu ma reprofilez pe altceva. Vad eu, gasesc eu, pana la urma facem sa fie bine.🙂

  3. Poti sa faci un curs de programator (in cazul in care nu stii programare, si ai vrea sa inveti), si mai apoi sa iti creezi un portofoliu. Astfel, nu va mai conta cati ani ai in spate, ci ceea ce-ai facut.

  4. hello🙂
    deci in aceasta situatie sunt si eu gen la anul dau licenta..si am terminat literele .Iar unde vreau eu sa lucrez se intra greu si cer experienta.Cum naiba sa ceri experienta unui student care abia iese de pe bancile universitatii?hello?! lume suntem un dezastru.. si devenim zilnic unul si mai mare…

Leave a Reply

