Cuvinte, doar cuvinte.


Cuvinte aruncate pe hârtie doar de dragul de a umple nişte pagini, sau doar de dragul de a scrie ceva pe net. Nu contează că nu ai nimic de spus, nu contează că scrii ca un semianalfabet, tu scrii acolo pentru a umple pagini, pentru a se mira lumea cât de mult ai scris, dar fără sens. Calitatea contează, nu cantitatea.

Poţi să scrii tu romane întregi, nuvele, povestiri, ce doreşti tu, dar le scrii degeaba dacă nu transmiţi nimic prin acele scrieri. Degeaba scrii dacă acele cuvinte sunt acolo fără noimă, fără absolut nici o legătură pe care ar fi trebuit să o aibă unele cu altele, ci doar aleargă pe pagină în căutarea înţelesului.

Aşadar, scrie dacă ai ceva de spus, dacă vrei să relatezi ceva, să transmiţi ceva, să faci lumea să se gândească cu privire la un anumit lucru, să deschidă ochii, să se trezească şi să se uite în jur. Nu scrie pentru a-i adormi şi mai mult, pentru că atunci degeaba scrii.

Sunt persoane care scriu o propoziţie, o frază, două rânduri şi te-au pus pe gânduri prin ceea ce au scris. Aşadar nu e nevoie de multe cuvinte pentru a putea transmite un mesaj, ajung şi două rânduri, asta numai dacă sunt scrise cu plăcere, cu tragere de inimă, nu doar pentru a fi acolo.

Sursele imaginilor le puteţi găsi aici şi aici.

4 comments

  1. Cunosc bloguri, nu dau exemple, unde troneaza postari lungi cat o zi de post. Am incercat de cateva ori sa citesc. Ghici ce s-a intamplat? Am reununtat dupa cateva paragrafe sau cateva randuri. Nu erau greseli de ortografie flagrante. Era altceva. Acel “nimic” care razbatea din fiecare cuvant, din fiecare rand. Mi s-a parut ciudat. Unele din acele bloguri se cheama ca au “rating”. Adica pozitionate destul de sus in Zelist. Oricum, stiu ca acel top e ceva aiurea, inca n-am inteles ce monitorizeaza. Calitatea in niciun caz….
    Despre comentariul asta ce spui? Presupun ca vorbim despre locuri comune…

    1. Am observat si eu bloguri de genul asta, iar articolele scrise nu ma atrag deloc. La fel nici eu nu pot sa le citesc si ma las batut. Decat sa citesc ceva care nu ma atrage, ceva care sa nu ma puna pe ganduri macar putin, mai bine nu le citesc. Iar in zelist nu mai am incredere. Ma mai uit pe el sa vad daca a pus cineva link spre blogul meu sau daca a disparut vreun link, doar atat. Nu am nimic de obiectat in legatura cu comentariul tau, ti-ai exprimat punctul de vedere, sunt de acord cu tine, totul e bine.🙂

Leave a Reply

