I’m back.


Gata, am terminat şi cu bac-ul ăsta, mai am doar examenul de admitere pe 24, dar nu îmi fac probleme. Îmi era dor de micuţul ăsta, îmi era dor să mai scriu pe el, să văd cum mai stă treaba în mediul online. Am spus că o să revin şi asta o să fac, deocamdată am nişte planuri în cap pe care vreau să le pun în aplicare, dar timp de blogging o să am.

Mă bucur că am revenit, am mai citit frânturi de articole, de pe blogurile celor care îi citeam şi acum ceva timp şi mă bucur să văd că nu s-a schimbat aproape nimic pe la bloggeri, poate doar unii au schimbat platformă, poate wordpress s-a mai updatat, dar nimic care să te dea pe spate.

Deci, am revenit cu poftă mare de scris, sper eu că am revenit cu multă inspiraţie şi cu stilul meu caracteristic de a scrie, cu apucăturile mele, comentariile mele legate de diferite subiecte, întrebările mele şi tot ce mă caracterizează pe mine.

Sursa imaginii o puteţi găsi aici.

5 comments

  1. Felicitari pentru ca ai luat bacul!
    La fel ca Daniela, iti urez succes la admitere!
    Mare pauza ai facut!
    O zi frumoasa!

  2. @Daniela, ma bucur ca te-am regasit. Multumesc, sa fie.
    @Ellyweiss, multumesc. Am facut pauza pentru ca a fost nevoie, bacul a fost mai important decat blogul.
    @Bucur, dar sunt sigur ca ai mai gasit persoane care au luat bacul. Multumesc.
    @Excesdesare, multumesc. Pai asta am de gand sa fac.

Leave a Reply

