Mult şi prost sau puţin şi bun ?


Nu îmi place idee de mult şi prost, dar din păcate de multe ori se întâmplă să alegeam cantitatea în defavoarea calităţii. Calitatea este mult mai importantă decât cantitatea. Calitatea de multe ori costa dar de şi mai multe ori merită acea sumă de bani care ai dat-o pentru a avea ceva de calitate.

Am observat că domeniul vânzărilor de spune mai mult accentul pe cantitate decât pe calitate. Multe produse sunt sub orice critică dar lumea continua să le cumpere, de ce, pentru că sunt ieftine, dar eu sunt de părere că mai bine dai un ban dar ştii că merită.

Nu aş renunţa niciodată la calitate în favoarea cantităţii şi acum mă refer la mâncare. Decât să mănânc ceva mult şi să spun că am burta plină cu chestii de o calitate scăzută, mai bine mănânc ceva puţin şi bun, ceva pe care merită să dai banii, ceva de calitate superioară.

Dar ce anume ne determina să cumpărăm lucruri de o calitate îndoielnică? Păi în primul rând banii, în al doilea rând ofertele care ne sar în ochi când intrăm în magazine şi bănuiesc că mai sunt multe alte motive dar nu îmi vine acum în minte. Aşadar cumpărătorul este manipulat să cumpere cât mai multe produse la un preţ mediu. Dar decât să mori de foame mai bine şi aşa.

Sursele imaginilor de puteti gasi aici si aici.

8 comments

  1. 🙂 Ideal ar fi ca lumea sa cumpere mai putin, chiar si pt 1 leu in plus. Adevarul asta e – suntem tentati sa cumparam cantitativ ca sa nu pierdem oferta si in unele cazuri nici nu folosim produsele respective.

  2. Ar trebui sa ne autoeducam si sa cumparam putin si bun ,dar nu o facem, de aceea suntem expusi riscului de a ne imbolnavi.Felicitari pentru articol!

  3. Nu cred că există greșeală mai mare decât să faci economii la mâncare. Sunt de acord cu tine… mai bine mult mai puțin dar calitativ decât mult, ieftin și prost. Uite așa ne trezim cu boli și ne mirăm de unde….

  4. @dianaf89, pai da, sunt reclame care ne fura ochii si cadem in plasa, desi, cum aia spus si tu, nu ne folosesc la nimic acele lucrui.
    @Camelia, pai ar trebui sa ne autoeducam, dar multi nu o fac. Multumesc.
    @bucuros, de obicei nu cumpar mancare cand vad ca e la oferta. La salam am vazut n oferte de genul asta. Dar eu daca m-am obisnuit cu un salam si stiu ca e de calitate, pai de ce sa iau la nu stiu ce oferta ceva mai prost calitativ.
    @addicted, pai asa e cel mai bine. Ce-i mult strica.
    @madMe, eu de la taicamiu am invatat asta, nicidata la mancare sa nu faci economie, decat sa mai dai in nu stiu ce boli, mai bine mananci cum trebuie si ce trebuie.

Leave a Reply

