Piţiponceala de la vârste fragede.


Piţiponceala începe să se dezvolte în tinerele femei încă de la vârste fragede. Peste tot pe unde îţi arunci ochii observi numai fete/femei care încep să se integreze în tainele piţiponcelii. De unde şi până unde s-a ajuns o modă ca unele fete să devină piţipoance, sau să încerce din răsputeri să ajungă aşa ceva?

În primul rând cine este atras de aceste piţipoance, cărui bărbat le plac fetele care fac buzele ca de cal, care se îmbraca în culori stridente (în special roz), care poartă leoparzi pe ea sau mai ştiu eu ce? Eu am o repulsie faţă de aceste fete şi faţă de izmene pe care le poartă, sunt pur şi simplu hidoase.

Dar ele totuşi nu încetează să facă acest lucru, ci dimpotrivă, parcă de a dracu se transformă în fel şi chip. Aşadar, fetelor, lămuriţi-mă şi pe mine în legătură cu acest lucru, de ce naiba ar vrea o femeie să fie aşa?! Cred că ele se uită dimineaţa în oglindă şi îşi spun în minte, ia să mai iau eu ceva roz pe mine că parcă nu e destul, ia să îmi iau izmenele tip leopard, că poate aşa mai întorc vreo 10 inşi capul după mine pe stradă şi încep să saliveze.

Am observat că piţiponceala începe să se dezvolte şi la fetele de generală. Să nu mai spunem că unele când le auzi, îţi vine să îţi tai urechile jos numai să nu mai scoată un cuvânt. Aşadar cred că piţipoancele sunt oarbe, pentru că nu văd cum se îmbraca dimineaţa înainte să iasă din case, mai cred că sunt surde, pentru că nu se aud cum vorbesc sau cel puţin lor li se pare că vorbesc coerent şi normal (asta în nici un caz), unele mai sunt şi proaste şi chiar se mândresc cu lucrul ăsta.

Din descrierea care le-am făcut-o mai sus îmi vine în minte imaginea cu cele 3 maimuţe care nu văd, nu vorbesc şi nu ascultă. Aşadar eu asociez piţipoancele cu 3 maimuţe. Cine doreşte să mă contrazică să o facă, dar vreau ca o piţipoanca să mă contrazică şi să aducă argumente împotriva a ceea ce am scris mai sus.

Sursele imaginilor le puteti gasi aici si aici.

18 comments

  1. Probabil un sentiment de complexitate, poate o lipsa a dragostei paterne, poate efectul de turma prostovana, poate… cine stie.
    Cert este ca am observat in randul tinerilor un curent ciudat, prostia manifestata in vazul lumii si mandria cu care isi etaleaza aceasta prostie. – Adevarul este ca aceste lucruri nu sunt chiar noi, altfel de unde proverbul: “Prostul care nu-i fudul, parca nu e prost destul”.?
    Si cred ca educatia precara, cei 7 ani de acasa plus educatia scolara deficitara ar fi principalele motive, desi multe lucruri contribuie la o singura actiune, dar asta e o alta poveste…

  2. Pai cred ca ar trebui sa te intrebi tu in primul rand de ce ti-ar place sau nu o asemenea “pitzi” si apoi sa intrebi baietii, ca nu toate fetele sunt “pitzi”. O fata mai greu raspunde pentru ca na… respectul feminim maybe.😀

  3. Si eu ma imbrac in roz, adica am vreo doua bluze roz, dar nu sunt pitzi :-s
    Nu ai vorbit de faptul cum se machiaza unele. Intotdeauna mi-a placut machiajul natural😀 Doar putin rimel si atat😀 fara creioane si tusuri🙂 fara tone de fond de ten pe fata :))

  4. Dacă asta văd la televizor, la părinţi (în unele cazuri), la surorile mai mari, la ce să te aştepţi ? Ştii cum e vorba aia : Monkey see, monkey do🙂

  5. Cred că au succesul lor pe la anumiți… pițiponci, că altfel nu cred că ar continua cu maimuțăreala asta. Plus că “modelele” de la TV sunt toate niște pițipoance. Și atunci fata de generală ce să facă? Se ia după ce vede, din păcate. Oricum, sunt de acord cu tine în ceea ce ai scris.

  6. Şi nu se rezumă numai aici. Nici băieţii nu sunt prea departe. Mai devreme am văzut o poză cu un tip cu ochelari şi ceasul lui auriu la mână, mai să îţi vină să caşti gura la prostia pe care o emana poza. Şi culmea, tipul este mai mare ca mine şi îl cunosc. Era unul cel puţin respectabil înainte. Au loc şi schimbări văd [-(

  7. Ehe…si inca nu-s destule! sa le vezi in Anglia cate sunt! E plin de leoparzi, roz si bentite haioase…Mi-e mi-ar fi rusine cu prietena mea si sa stea in casa asa, dar sa mai iasa si la shopping!🙂 – ca doar asta fac pitzipoancele nu?

  8. Pai ia-le din peisaj pe Tonciu, Buruiana, Pestritu (doamne, ce nume au???!) si pune in loc mai multe femei stilate, de cariera si asa poate o sa isi schimbe idolii.
    Este o chestie de gust. Cand bun gustul lipseste, fata crede ca a fi piti este un must si un mod de viata. Genul asta de fete nu se gandesc cum le-ar putea afecta pe termen lung imaginea proasta creata acum. Se bucura de ‘atentia’ unor persoane un pic cam indoielnice si nu se mai gandesc ca nu o sa atraga in veci atentia unui barbat cumsecade sau al unui angajator potrivit.

  9. @Carmen, ma bucur ca te-am facut sa razi.
    @Derscanu, cu siguranta sunt mai multe lucruri care ii determina sa devina asa.
    @Daniela, nu imi plac fetele pitzi deloc si nici prietenilor mei nu le plac.
    @bucuros, asteptam, asteptam, nu avem ce face.
    @Alyz, da, am uitat de machiaj, mama, daca arunci un dop de apa pe ele se scorg toate.
    @Jteph, televizorul a ajuns sa tampeasca in ultimul hal lumea.
    @madMe, pai multi sunt care le plac asa, dar cred ca nici aia nu sunt intregi la minte.
    @elly weiss, sa speram ca o sa il nimereasca si isi pune si cateva semne de intrebare.
    @icepickk, da, mersi. Dar nu mai ai nimic altceva de adaugat, o perere, ceva acolo ?
    @Vlad, da normal, aceste schimbari in cocalari si pitipoance au loc peste tot, numai ca trebuie sa avem grija de prietenii apropiati sa nu devina si ei la fel.
    @Trebuie sa asculti, eu cand am fost in Anglia nu mi s-au parut pitipoance deloc, sau poate nu le-am vazut eu, cine stie, dar in schimb am vazut alte tipuri de femei, poate voi scrie un articol odata in legatura cu acest lucru.
    @dianaf89, sincer, nu stiu de cele 3 persoane care le-ai enumerat mai sus, dar daca sunt pitipoance si sunt loate ca exemplu inseamna ca pentru multe tinere din ziua de azi nu mai conteaza ce ai in cap ci ceea ce dai jos de pe tine.

  10. Parerea mea este [ca intotdeauna ] ca televizorul are o influenta mare asupra fetelor si nu doar . Ce exemple sa ia de la Tonciu, Sanziana si care mai sunt asa ? “Fataa!” ? Recent am vazut ca au si o emisiune pe PrimaTV.. “Fete bune” ..Na poftim ! http://www.youtube.com/watch?v=hmRdMEbRlro&feature=related . Din acest videoclip se vede clar ca “au” cei 7 ani de acasa . Casca la masa, se intinde pe 2 scaune .. asa ca la ea acasa.. Ma intreb cat rating are emisiunea.

Leave a Reply

