Capitala verde a României: Braşov.


Se pare că, cei de la Umbrela Verde au ajuns la a doua ediţie a competiţie capitala verde a României, ceea ce mă bucură. Anul trecut am participat cu un articol în care susţineam Braşovul, iar anul acesta an de gând să fac la fel. Mă bucur că s-a înscris şi oraşul Braşov în acesta competiţie.

De ce susţin Braşovul? Pentru că este oraşul în care m-am născut şi nu l-aş da pentru nimic în lume. Este un oraş curat, un oraş în care te simţi bine, un oraş în care aerul parcă e mai curat, un oraş pe placul multora.

Am observat că se dezvolta din ce în ce mai mult şi asta mă bucură. Spaţiile verşi sunt în creştere ceea ce este bine, deoarece cu siguranţă nu ne dorim un oraş numai cu blocuri şi plin de asfalt de la un capăt la altul.

Să nu mai spun de atmosfera de iarna care invăluie tot oraşul. Plin de lumini, plin de turişti care ajung pentru prima dată aici şi rămân uimiţi cât de frumos este. Dar nici vara oraşul nu se lasă mai prejos. Terasele sunt pline de persoane care se bucură de o bere, de oameni care se plimbă şi nu în ulltimul rând de oamenii care fac drumeţii peste tot pe tâmpa, la 7 scari sau aşa mai departe. (să ştiţi că berea nu este prea scumpă aici, sau cel puţin aşa mi se pare mie).

Aşadar votul meu de duce către Braşov, oraşul meu de suflet şi al multor alte persoane.

Sursele imaginilor le puteti gasi aici si aici.

16 comments

  1. Da, intradevar este un oras foarte curat , foarte istoric si nu in ultimul rand oamenii de aici sunt altfel . Cand am venit vara in anul 2011 am fost uluit de persoanele care traiesc acolo mai ales de tine , Boogie . La noi in Buzau se gasesc la fiecare pas un ambalaj … o punga…un pet … sau cine stie ce , si unii oamenii de aici critica foarte mult si stiu sa asculte numai rock . Asa ca votez pt. Brasov😀.

  2. Cred ca fiecare din nou isi sustine orasul in care a crescut din varii motive. Dar trebuie sa recunoastem ca ce-i frumos e frumos ce mai.
    Mie imi place vara cand se amenajeaza terase in diferite locatii ale orasului. Aer, suc, o vorba cu prietenii.

  3. Si eu iubesc Brasovul , este un oras curat cu si plin de cultura si istorie . Odata m-a speriat semnul acela mare cu Brasov care stralucea noaptea, iar cerul era intunecat si nu se observa ca era acolo pe munte .

  4. @Schumacher, ma bucur ca ti-a placut in Brasov si poate vei mai veni si anul acesta.😀
    @Daniela, si mie tot vara imi place. E plin de lume care se plimba si se bucura de vremea frumoasa. Esti brasoveanca ?
    @bucuros, cand treci pe aici sa ma anunti si pe mine, imi trimiti un e-mail. Nu o sa regreti daca ajungi pe aici.
    @Bogdan, multumesc.😀
    @annitu, intr-adevar. Ma bucur ca m-am nascut aici.
    @Bucur, merita, merita. Si anul trecut tot Brasovul a castigat.
    @Derscanu, da, parca oamenii sunt si altfel aici, nu prea au treaba cu tine, dar te ajuta daca ai nevoie.
    @Alin, ma bucur ca iti place Brasovul, credeai ca vin extraterestii cand ai vazut semnul cu Brasov ?😆
    @addicted, pai nu mai amana atat si vino, numai sa ma anunti si pe mine cand ajungi.

  5. sunt oamenii mai civilizati frumos din partea celor ce locuiesc in brasov ca il pastreaza curat daca ar fi toate judetele din romania curate ca brasovul am fi pe culmi inalte mi-am facut luna de miere in brasov recunosc merita diploma de onoare brasovul

Leave a Reply

