The Shawshank Redemption


The Shawshank Redemption este un alt film care l-am văzut şi care mi-a plăcut la nebunie. De obicei recomand destul de rar filme şi numai atunci când cred cu adevărat că merită văzute şi împărtăşite cu alte persoane. Cei care nu l-aţi văzut merită să staţi 2 ore să îl urmăriţi, din punctul meu de vedere este un film excepţional deşi este din 1994, dacă nu mă înşel.

În film este vorba despre un bărbat care ajunge la puşcărie pe nedrept deoarece se presupune că şi-a omorât soţia şi amantul acesteia. Este prezentată povestea acestuia din puşcărie şi cum ajunge la un moment dat chiar să creadă faptul că a omorât acele persoane. Nu vă povestesc mai mult pentru că nu este un film ce trebuie relatat ci un film ce merită urmărit.

Aşadar aveţi un trailer mai jos, iar dacă sunteţi de părere că este un film ce merită vizionat vă invit să faceţi acest lucru.

</object>

Sursa imaginii o puteti gasi aici.

16 comments

    1. Gogaie iti impartaseste parerea. Este chiar genul de film de care nu te saturi niciodata. Pacat ca sunt atit de putini admiratori. In Romania este la moda cocalareala(sau cocalaria-cum vrei sa-i spui): Las Fierbinti; Prietenii mei, elefantii; seria,,State de Romania”; Lantul amintirilor.Intreaba pe oricare manelist pe care il intilnesti daca stie ceva de Shawshank Redemption. Ma tem ca traducatorii nu au fost prea inspirati cind au zis Inchisoarea ingerilor. Nu sunt mare cunoscator de engleza dar dupa umila mea parere trebuia tradus Inchisoarea Shawshank.

    1. Alin, nu e psihologic. Cel putin mie nu mi s-a parut a fi psihologic. Daca vrei ceva psihologic iti recomand : Fight Club, The jacket, Revolver, pe astea trei le-am vazut si sunt faine rau.

  1. Un film care`si merita locul de pe IMdb. Perioada in care decurge poveste si oarecum simplitatea ei, il fac foarte special. Dintre filmele post 2000, as putea sa`l adaug pe primul loc alaturi de Lista lui Schindler.

  2. Am citit o carte in care povestea e asemanatoare… Adica subiectul : intrarea in inchisoare pe nedrept. Cartea se numeste ” iertat de doua ori” , e foarte foarte interesanta si reala . Deci iti recomand si eu cartea asta !😀

  3. @Cris-Mary, si mie mi-a placut la nebunie, cred ca o sa ma mai uit de cateva ori la el.
    @Allexxxya, si mie mi-a placut foarte mult.
    @Derscanu, daca ai timp uita-te ca merita. Daca il vizionezi, sa imi spui parerea ta despre el.
    @Un Personaj, eu din pacate nu am urmarit Lista lui Schindler, sa nu imai mai amintesc eu, dar o sa il caut si o sa vad care e treaba cu el.
    @Mada, multumesc de recomandare, probabil o sa o caut si o sa vad daca imi place.
    @madalinaciucu, ma bucur, urmareste-l si astept sa vad ce parere ai avut despre el.
    @bucuros, daca l-ai vazut, atunci ma bucur. Cred ca ti-a facut o impresie placuta.
    @addicted, si eu il voi mai revedea, numai sa mai uit putin despre ce este vorba in el si iar ma uit.

Leave a Reply

