Momente şi momente.


 

Cred că toţi aţi avut momente în care pur şi simplu v-aţi trezit de dimineaţă plini de energie, plini de viaţă cu idee de a face ceva util în ziua respectivă. Dar cu siguranţă v-aţi trezit şi în anumite dimineţi fără chef de nimic, dorind numai să dormiţi mai mult sau să leneviţi în pat.

Ei bine, ca şi în titlu, aceste sunt momente şi momente pe care le avem în viaţa noastră şi cu care trăim până la adânci bătrâneţi. Acum depinde de fiecare persoană, dacă învinge lenea şi nu este nimic important de făcut, atunci se poate lenevi o zi întreagă, dacă sunt care nu necesită amânare, atunci ne ridicăm în capul oaselor şi “pe cai ca se filmează”.

Ei bine, un moment de genul acesta am avut şi eu săptămâna asta, pentru că mi-am luat “concediu: de la şcoală şi am stat acasă să frec menta, dar nu s-a întâmplat cam aşa. Toată săptămâna m-am trezit la 8 dimineaţa cu o energie şi cu un chef să fac ceva de nedescris.

Zis şi făcut, de luni până miercuri am mai făcut câte ceva prin curte, am mai dat din zăpada că se topea şi făcea zarvă în toată curtea şi aşa mai departe. Toate bune şi frumoase, chef de viaţa de nedescris şi plin de energie.

Ei bine, azi dimineaţă zici că m-a lovit lenea în moalele capului. Nu tu chef să te dai jos din pat, nu tu chef de meditaţii la mate, nu tu chef de făcut duş, nu tu chef de dus la bancomat. Zici că toate s-au adunat în ziua asta numai ca să îmi pună mie beţe în roate. Până la urmă am reuşit să înving lenea de astăzi şi să vedem ce se mai întâmpla până la sfârşitul zilei.

Mâine începe o nouă zi, dar sper că o zi precum cele de luni până miercuri, altfel nu mă mişc din pat toată ziua.

Sursele imaginilor le puteti gasi aici si aici.

Update : Se pare ca am avut niste probleme cu prima imagine asa ca am inlocuit-o. Mie imi mergea pana la un moment dat. Multumesc lui Felix  si Stillizer pentru ca m-au anuntat.

15 comments

  1. O da,si lenea e cel mai mare dusman cand ai lucruri de facut.Rezultatul:le amandi,iar cand ai `chef`se aduna,te chinui sa le faci si le lasi de tot.Cel mai lene ne e cand stim ca in ziua aia nu vom realiza nimic,cand totul este atat de `cliseu`.

      1. Se pare ca poza nu mai era valabila asa ca am inlocuit-o cu alta. Multumesc pentru ca m-ati anuntat. La mine mergea ok, pana azi noapte cand am vazut ca nu mai merge.

  2. @Sergiu, asta asa este, daca te-ai trezit de dimineata cu gandul ca nu vei face nimic in ziua respectiva, asa se va intampla.
    @bucuros, la mine e mai rau ca nici dupa aceea nu reapare cheful.😆
    @addicted, vad ca la mine merge faza daca ma trezesc cu energie, chiar fac ce imi propun.
    @Derscanu, poate si oboseala, dar nu prea m-am obosit eu nici fizic nici psihic. Asa spun eu.

  3. Fiecare din noi avem momente cand ne loveste plictiseala de nu ne vine sa facem nimic, dar nimic. Pur si simplu sa stam si sa ne uitam in gol. Nici sa gandim nu mai e chef. :))

  4. @Daniela, din pacate la mine se intampla cam des chestia asta.
    @Raki, e bine daca te loveste doar lenea.
    @andreea9nunvelier, ma bucur ca nu sunt singurul.😆

Leave a Reply

