Stop tatoo discrimination.


 

La noi în ţara încă nu se practică acest lucru, dar am impresia că o să se întâmple la un moment dat ca oamenii care au tatuaje să fie priviţi altfel de către societate, să fie nişte paria, nişte persoane anormale care sunt privite cu ură şi care să nu aibă acces la anumite beneficii.

De ce să se întâmple acest lucru, de ce acele persoane să fie privite cu alţi ochi de către cei din jurul lor? Dacă ei au ales să îşi tatueze corpul ăsta nu înseamnă că sunt nişte oameni închişi la minte (ei bine mai există şi câteva excepţii, că altfel nu se poate), că fac numai rău sau mai ştiu eu ce.

Poate să fie o persoană care este cea mai bună din domeniul său şi să fie tatuată, asta nu îi schimba cu nimic statutul de om inteligent, asta nu ar trebui să îl împiedice să devină un om de succes într-o firmă, să reuşească să facă ceva în viaţă. Fiecare alege ce să îşi facă pe propriul corp, iar asta nu ar trebui să reprezinte o piedică.

Trăim în secolul 21, nu?! Păi atunci haideţi să ne comportăm ca nişte oameni deschişi la minte, care sunt pregătiţi să accepte noul şi să nu mai arate cu degetul persoanele care nu sunt exact ca ei, pentru că până la urma fiecare suntem unici şi nu mi se pare normal că o persoană tatuată să fie discriminata.

Probabil va întrebaţi de ce scriu despre acest lucru şi de ce nu sunt de acord cu această discriminare. Ei bine scriu despre asta, deoarece am prieteni care au tatuaje, am şi eu unul şi nu mi se pare normal ca în secolul 21 aspectul fizic să fie aproape singurul lucru care să conteze.

Sursele imaginilor le gasiti aici si aici.

Asadar, am gasit mai multe imagini cu persoane tatuate pe un grup de pe facebook si vreau sa vi le arat si voua.

         

 

Sursele imaginilor de mai sus le gasiti aici.

18 comments

  1. Waaa, ce de tatuaje🙂 Si eu am avut intentia de a-mi face un tatuaj, dar ai mei nu sunt de accord si in plus imi e cam frica…
    De multe ori si persoanele cu mai multe gauri in ureche sunt judecate… Din cate stiu eu, nu au voie sa profeseze in anumite domenii…

  2. Cand eram mai tanar, ‘pusti’ ma batea gandul sa ma tatuez. Apoi am renuntat.
    Acum, chiar nu vad rostul tatuajelor, insa nici nu am nimic impotriva celor ce se tatueaza, e pielea lor.
    Dicriminari insa vor exista totdeauna, daca nu tatuajele, atunci etnia, religia, sexul, starea financiara, sau altele. Se pare ca omul, omenirea, nu vrea sa invete nimic din istorie, astfel este condamnat sa o repete. Si in anumite conditii, discriminarea devine intoleranta, intoleranta ….

  3. E adevarat ca nu trebuie sa judeci un produs dupa ambalaj, dar nu toate pozitiile permit sa arati nu stiu cum. Gandeste-te la cele in care trebuie sa interactionezi cu publicul, cand trebuie sa vinzi ceva… In astfel de situatii, conteaza foarte mult ce iti inspira aspectul angajatului.

  4. daca ar fii si la noi d’astia iar omoraii compatriotii nostrii..
    astia incep sa injure si cand vad unu cu parul mai lung apoi de ar vedea unu tatuuat tot..

  5. @Alyz, in anumite domenii cum ar fi ? Sunt curios care sunt aceste domenii.
    @Felix, ba incep sa fie priviti ca niste ciudati si nu mi se pare normal.
    @Cristian, daca doresti sa iti faci, fa-ti numai sa nu te plictisesti de el mai incolo. Trebuie sa te gandesti bine ce anume vrei sa iti faci.
    @Derscanu, cum ai spus si tu oameni nu vor sa invete din istorie si continua sa discrimineze persoanele care nu le plac. Nu mi se pare deloc normal ca intr-o societate din zilele noastre sa se mai intample astfel de lucruri.
    @dianaf89, sincer, mie parca imi face mai mare placere sa cumpar un produs de la un vanzator tatuat. Mi-ar placea sa ii studiez tatuajele si sa vad cum anume sunt facute. Dar acum depinde de fiecare.
    @Daniela, stilul rock e mai dezgustator ? Nu inteleg ce vrei sa spui, adica daca ascult rock, ceea ce si ascult, si am un tatuaj, care il si am asta inseamna ca sunt dezgustator ? Fa-te inteleasa mai bine, te rog frumos.
    @bucuros, din pacate asa este, dar sincer eu am prieteni tatuati cu totul, care fac tatuaje, cu parul lung si nu am absolut nici o problema cu nici unul din ei.

  6. fiecare este stapan pe propriul lui corp. ar trebui sa ne mai dezghetam odata. ar trebui sa fim mai permisibili. ar trebui sa nu ne mai intereseze ce face unu, ce face altul. dar mna..poate in urmatorii 4564145484 ani ajungem si noi la alt nivel. BV Boogie

  7. Buna ziua, in primul rand respect scriitorului ca e de partea noastra .
    Am doar 18 ani si am 20 de tatuaje, pe gat, picioare, mana stanga e plina pana la cot, pe burta si urmeaza sa-mi fac spatele … faza e ca, oriunde merg sunt aratat cu degetul dar cand ajung sa vorbesc cu acei oameni imi spun ca putini oameni au gandirea mea si ca tot mai multi ma critica doar pentru ca am tatuaje .
    Ce sa zic, Romania .
    O zi placuta !

Leave a Reply

