Se pare că am revenit.


Se pare ca pana la urma m-a lasat monitorul la un moment dat, de aceea am lipsit saptamana aceasta de pe blog si din mediul online. Sincer mi-a prins bine aceasta saptamana de pauza, in care am avut timp sa mai pun mana pe o carte, sa imi ocup timpul cu orice altceva. Dar din pacate mi-ar fi trebuit si accesul la computer pentru alte probleme urgente.

Dar se pare ca pana la urmă s-a rezolvat totul şi eu am împrumutat un monitor de la un prieten până îmi cumpăr altul. Trebuia să mă vedeţi pe ninsoare cărând monitorul in braţe precum Păcală cu uşa.😆 Dar totul este bine când se termină cu bine.

Se pare că am avut timp să citesc şi o carte, asta pentru că am urmat sfatul lui Derscanu şi anume, am citit Creatura scrisă de către John Saul. Sincer cică vroia să fie o carte horror, dar mie nu mi s-a părut absolut deloc ceva de genul ăsta.

Din păcate mie personal mi s-a părut o carte destul de slabă, în care direct din capitolul 3 mi-am dat seama cine este “vinovatul” şi firul poveştii care avea să se deruleze, chiar dacă avea 27 de capitole. Mi s-a părut o carte scrisă pentru cei care vor să facă nişte lecturi uşoare. Dar dacă sunt persoane cărora le plac acest gen de cărţi sunt invitaţi să o citească.

Aaa şi uitasem, am mai citit acum ceva timp o carte numită Gestapo, scrisă de către Sven Hassel. Cartea aceea chiar mi-a plăcut şi cred că mă voi apuca să o recitesc. Vă recomand această carte pentru că este foarte interesantă şi merită citită.

Sursele imaginilor le gasiti aici si aici.

11 comments

  1. @Derscanu, pai asta e problema, cu online-ul. Cand esti obligat sa nu mai stai online, sigur te apuci de citit.
    @bucuros, fa cumva sa scapi de PC sau laptop, sa vezi cum te apuci sa o citesti.😆
    @Bucur, poate voi citi si bliblia la un moment dat, dar nu cred ca o sa fie prea curand.
    @d-petre, am mai vazut pe net niste titluri si ma tenteaza sa le cumpar sau daca nu sa le iau de la biblioteca.

  2. Ce ciudat, cred ca esti a 5 a sau a 6 a persoana pe blogul careia citesc ca a absentat…. a fost ceva in aer? Eu insami am lipsit din blogosfera pe fondul unei epuizari. Am revenit si acum incerc sa recuperez, sunt in urma cu lectura😀

Leave a Reply

