11 Învăţături


Mi-a pasat Diana o leapşă în care trebuie să enumăr 11 lucruri pe care le-am învăţat de când am devenit om “mare”. Se pare că încă nu am devenit om mare, sunt om, dar mai am mult de “mâncat” până a deveni mare, dar cred că am învăţat ceva între timp, cel puţin aşa vreau să cred.

1. Când vrei să faci ceva, fă acel lucru. Timpul nu sta să te aştepte.
2. Să nu regreţi niciodată lucrurile care le-ai făcut, oricând se putea să fie mult mai rău.
3. Dacă vrei să înveţi ceva, învaţă din proprie iniţiativă, sunt slabe şanse ca şcoala să te poată ajuta cu ceva.
4. Dacă 3 persoane îţi spun că nu ai dreptate, dar tu totuşi insişti că ai dreptate, ar trebui să te gândeşti puţin ce-i în neregulă cu tine.
5. Încearcă să fi mereu bine dispus, în tot răul e şi ceva bine.
6. E bine să ai vicii, dar important este să ştii să le ţii în frâu.
7. Dacă vrei să experimentezi, experimentează, dar vezi să nu întreci măsura.
8. Încearcă să păstrezi relaţiile cât mai bune cu toată lumea.
9. Dacă te atrage un anumit domeniu, îndreaptă-te către acela, nu te lăsa influenţat de către prieteni.
10. Încearcă să acumulezi cât mai multă informaţie din jurul tău, dar gândeşte-o nu o luă gata rumegata.
11. Cunoaşte cât mai multă lume.

Mulţumesc încă o dată Dianei pentru leapşa şi vreau să o dau mai departe lui Jteph, Graţiat, Robi şi Sedna.

12 comments

Leave a Reply

