Mein Desktop.


Se pare că am mai primit o leapşă de la Raki, în care trebuie să îmi arăt desktopul. Am mai primit o leapşă de genul ăsta acum ceva timp în care Vaca mă mustra că am din nou parchet pe desktop, nu ajungea că am şi pe blog. Poză cu parchetul se afla mai sus, dar se pare că între timp am renunţat la el. Aveţi poza actuală mai jos.

Dacă ne uităm puţin, nu e prea mare diferenţa, dar totuşi este.

Această leapşă merge la cine vrea, oricum cred că toată lumea a primit o leapşă de genul ăsta.

17 comments

  1. @Bogzilla, mersi. Arata bine, dar la un moment dat avem o tema pe blog facute de mine in care pe fundal era imaginea care o aveam si pe desktop, numai ca pe blog nu arata chiar asa de bine.
    @Raki, mersi, pai incerc sa fie cat mai curat.
    @Bucur, crede-ma sigur arata mai bine decat dektop-ul unor prieteni, la un moment dat nu mai avei loc sa faci nimic acolo. Dar se rezolva repede, se ascundea totul intr-un new folder si gata.😆
    @Stilizer, mie nu mi se par multe icon-uri deloc, sunt alea care le folosesc cel mai mult.
    @Phidas, mie asa simplu imi place.
    @Camelia, ma bucur ca iti place.

Leave a Reply

