Iarna pe uliţă.


Am primit de la Robi o leapşă în care trebuie să pun nişte poze făcut de către mine, în care să arăt cum este zăpadă pe unde locuiesc eu. Ei bine, pozele sunt făcute de ieri, iar între timp s-a cam schimbat vremea, aşa că acum ninge nu mai ştiu ce e cu mine şi s-a pus o zăpadă de înoţi în ea. Se pare că nu am ce face şi va trebui să dau în continuare zăpadă. Aveţi pozele cu pricina mai jos.

   

Leapşa asta merge la cine vrea, pentru că nu am acum în minte pe cineva caruia aş vrea să i-o trimit.

8 comments

    1. E frumos, dar zapada care trebuie sa o matur din ora in ora ma enerveaza. Bine ca acum nu mai ninge chiar asa de tare, dar in schimb bate un vant de nu stii ce e cu tine.

    1. Pai mi-am gasit si eu momentul sa fac pozele atunci cand era cald si se dopea zapada, ca a doua zi a nins de zici ca venea sfarsitul lumii si acum a inceput sa dea un ger de abea respiri. Pe Tampa e super.

Leave a Reply

