Proteste ?!


Văd că toată lumea scrie pe bloguri despre proteste şi despre ceea ce se întâmplă în românia, sau cel puţin în multe oraşe din românia. Am vazut că pe Twitter discuţiile sunt foarte încinse, fiecare are ceva de spus cu privire la acest subiect, ceea ce mi se pare normal. Că doar nu trăim în pom, ce naiba.

Aşa că dacă toată lumea scrie despre ceea ce se întâmpla în jurul nostru m-am gândit sa scriu şi eu. Oricum este deja un subiect epuizat. Dar eu nu vreau să vorbesc despre ceea ce se întâmpla în sine, în aceste momente, în zilele ce au trecut şi în zilele ce vor urma. Eu încerc sa dau nişte răspunsuri la unele întrebări pe care bănuiesc ca şi le pune lumea.

Toţi cred că ne întrebăm de ce aceste lucruri se întâmpla atât de târziu, de ce au stat românii şi au aşteptat atât de mult timp până să iasă în stradă, până să pună piciorul în prag? Pentru că acum le-a ajuns cuţitul la os, dar din păcate fiecare strigă pentru altceva. Tinerii sunt întrebaţi de ce au ieşit în stradă şi nu stiu să răspundă nimic. Mai bine stau acasă decât sa iasă în stradă doar de dragul de a ieşi.

Aşadar, de ce românii au ieşit doar acum în stradă deşi puteau să o facă de mult timp, de când au observat că începe să se împută treaba. Pentru că daca iesi de 500 de ori în stradă cerând mereu acelasi cacat nu te bagă nimeni în seama. Încep să se obişnuiască cu mişcarea si încet, încet nu te mai bagă în seamă. De parcă acum nu dorm toţi ca iepurii cu urechile ciulite, în caz că se întâmplă ceva să se ascundă la subsolul vilei.

Eu sunt de părere ca mai bine iesi în stradă o dată şi bine pentru a-ţi cere drepturile. Nu ieţi cu ţârâita, astăzi 1 ora, peste 2 săptămâni înca 1 oră şi speri să se rezolve ceva. Nu domne, organizezi totul dinainte, strângi lumea va hotărâti pentru ce protestaţi, nu sa strigaţi ca oile ca unu îl vrea pe “Medicamente” (Vadim Tudor) preşedinte, iar altul îl vrea pe “Mazăre“, că nu merge treaba aşa.

Păi bă băieţi, hai să ne organizăm puţin mă, ce dracu, doar nu suntem animale, păi nu?

8 comments

  1. 😐 sunt totusi multi oameni, iar fiecare e afectat in felul sau. Unii militeaza pt Rosia montana, altii pt Smurd, altii pt salarii, altii pt invatamant… Toate cumulate au drept problema conducerea actuala. Se vrea o schimbare spre bine. Oricum nu ma asteptam sa se mentina protestul atatea zile, credeam ca dupa ziua de vineri sau sambata o sa o lase balta. Prin Bv cum e?

    1. Pai da Diana, fiecare persoana e afectata in felul sau, dar nu trebuie organizare ? Nu trebuie facut totul ca la carte ? Sincer, ma bucur ca se intampla acest lucru, protestele si ce se mai intampla, dar ma dezamageste proasta organizare. In Brasov nu e nici o sfaraiala. Se strang 300 de persoane in fata prefecturii, stau 1 ora si pleaca acasa ca au inghetat. Pai asta e greva sau ce ? Am vazut azi un singur om care era in fata prefecturii la ora 2 si care urla din toti plamanii pentru ceea ce crede. Nu venim, stam de la orele 21 pana la orele 22 si speram sa se rezolve ceva. Am vazut ce se intampla aici in Brasov, aici totul e o “gluma”, nu proteste.

    1. Ce vrea sa insemne acel semn al intebarii de la sfarsitul frazei, nu de alta, dar fraza in sine nu are nici o logica. Iti recomand cu, caldura sa iei la rasfoit un manual de romana pentru clasele V-VIII.

    1. Prin voi la ce te referi, ca doar eu si numai eu am scris articolul asta ? Sau esti cumva cetateanul turmentat care a fost sa protesteze si in loc de un autor vezi 2 ? Da, eu nu munces momentan, ma ocup de scoala pana va fi sa o termin. De unde ai tras tu concluzia ca mie imi place anarhia, ai citit macar articolul sau ai citit 2-3 cuvinte si te-ai apucat sa comentezi ca un om inteligent si integru ce esti ? Iti recomand sa faci un dus rece, poate iti ajuta circulatia putin si o sa iti ajunga niste sange si prin creier. Daca nu, iti fac eu rost cu cea mai mare placere de niste funie si sapun.

  2. Eu nu mai spun nimic. Cunosc câteva persoane care au ieşit la “prostest” şi l-am întrebat pentru ce protesta… mi-au spus că nu ştiu dar ei merg la protest. Asta ca şi cu reporteriţa din Craiova (sper să nu greşesc) care a spus că şi-a dat demisia Calafat … Cum dracu să te duci să scrii despre ceva şi tu habar nu ai ce se întâmplă acolo. Eh, poate într-o zi va fi ceva mult mai organizat.

  3. Ce propui tu este un protest organizat, insa asa ceva nu s-a intamplat pana nu a organizat USL-ul acum cateva zile. Fiecare a iesit sa strige ce vrea, de aceea sunt atat de multe pareri si opinii, sau chiar deloc uneori🙂

    Sunt de acord ca oricine sa protesteze si sa-si spuna punctul de vedere.

Leave a Reply

