Câteva bancuri.


Nu am mai scris de ceva vreme şi m-am gândit, ia să pun eu nişte bancuri pe blog că nu am făcut asta deloc. Am avut mai demult o pagină în care erau numai bancuri, dar am scăpat de ea. Consider că e mai bine să bag aşa câte un post cu bancuri decât să fac o pagină şi să o actualizez mereu. Posibil ca unele bancuri de mai jos să fie fără perdea, aşa ca nu am ce face.

Soţia:
– Nu mă iubeşti!
Soţul, arătând spre cei cinci copii:
– Şi crezi că pe ăştia i-am descarcat de pe Google!?

– Dragul meu, în curând vom fi trei.
– Asta e o veste bună! răspunse el sărutând-o.
– Mama a obţinut divorţul şi va veni să locuiască cu noi.

– Ție-ţi plac mai mult blondele sau brunetele?
– Mie-mi plac ţâţele.
– Ok, dar culoarea parului?
– Nu-mi place când pe ţâţe crește păr.

Draga mea, sa stii ca bautura te face mai frumoasa.
– Dar eu n-am baut nimic!
– Tu nu, dar eu da.

-Du-te si mai cumpara bere!-zice Ion catre Maria.
-Dragul meu, poate imi zici si cuvantul magic?
-Hocus-pocus tu muiere, mars in fuga dupa bere!

In armata, soldatii sunt scosi la program administrativ in gradina unitatii.
Caporalul, cu un aer satisfacut, zice:
– Asa, toata lumea ia cate o lopata si treceti la sapat !
– Inainte de asta… E vreunul printre voi care se pricepe la algebra?
– Eu, sa traiti … Sunt student la matematica – fizica, dom`caporal.
– Bravo, ma Atunci arunca dracului lopata aia, ca nu- i de tine.
Soldatul, usurat, arunca lopata cu o mina vesela. Caporalul continua:
– Si pune mana pe harlet. Tu vei extrage radacinile!

Doi proaspeti arestati discuta in celula:
– De ce ai fost arestat?
– Pentru concurenta.
– …?
– Fabricam aceleasi bancnote ca si statul

Doar o femeie poate fi atât de insistentă incat să introduca o parolă greşită până când calculatorul îşi va da seama că el e, de fapt, cel care a greşit!

O blonda ii scrie lui Mos Craciun:”Mosule, te rog sa-mi aduci un vibrator nou pentru ca cel de anul trecut mi-a ramas mic.”

-I-am zis sotului meu ca, daca nu imi cumpara o rochie noua, ies goala pe strada, sa vada lumea ca nu am cu ce sa ma imbrac!
-Si ce a zis?
-Daca tot iesi, cumpara-mi si mie doua beri!

De cînd eşti căsătorit?
– De cinci ani!
– Şi nici o bucurie pană acum în familie?
– Cum să nu fie! Anul trecut am îngropat-o pe soacră-mea.

Un tip intra intr-un magazin cu obiecte pentru vinatoare.
-Buna ziua, aveti pantaloni de camuflaj?
-Avem dar nu-i gasim!

-Mami! Tata iar s-a imbatat!
-De unde stii?
-Barbiereste oglinda din baie.

La un indian vine fiul cel mare şi-l întreabă:
– Tată, tată, pe mine de ce mă cheama Pană de Vultur?
– Pentru că în timp ce te năşteai un vultur zbura deasupra wigwamului nostru.
Vine şi fiul mijlociu:
– Tată, tată, pe mine de ce mă cheamă Lup de Preerie ?
– Pentru că în timp ce te năşteai un lup dădea târcoale wigwamului nostru.
Vine şi fiul cel mic:
– Tată, tată…
Dar indianul i-o retează cu dispreţ:
– Tu să taci, Cauciuc Găurit…

11 comments

Leave a Reply

