Nu doar la ocazii speciale.


Ştiu că articolul ăsta trebuia să îl scriu când erau sărbătorile de iarnă, Crăciunul, revelionul. Dar nu numai de Crăciun sau de revelion poţi face cadouri persoanelor la care ţii. Aşadar articolul ăsta se potriveşte oricând nu numai pentru ocazii speciale.

Am scris mai sus de cadouri, exact la asta mă refer. Cadouri pentru persoana de sex feminin de lângă tine, sau mai bine cadouri pentru amândoi. Pur şi simplu un slip brazilian pentru iubita de lângă tine, îţi garantez că îţi aduce şi ţie o bucurie.

Deci tu îi faci un cadou ei, iar ea îţi face un cadou ţie. Ce poate fi mai frumos pentru voi? Sau dacă nu, îi poţi face cadou o lenjerie de lux şi tot o vei face fericită. Asta nu ştiu dacă te va face şi pe tine fericit, dar dacă vrei poţi să încerci.  :lol:

Oricum orice cadou i-ai face o va face fericită, asta prin simplul fapt că este de la tine, cel care eşti lângă ea şi care are mereu grijă de ea. Nu contează că îi cumperi toată lenjeria axami sau nu, nu contează că îi cumperi cel mai ieftin lucru.

Pur şi simplu contează faptul că este de la tine şi atât. Aşadar oricând îi poţi face cadou un lucru persoanei de lângă tine, nu numai atunci când sunt ocazii speciale, sau mai ştiu eu când.

 

12 comments

  1. imi plac genul asta de cadouri… din care am de profitat si eu :)), sunt un pic egoist de felul meu😛, uneori.
    Spre exemplu mamei i-am facut cadou un robot de bucatarie de sarbatori, fireste pe care-l folosim toata familia :)).

  2. Cadouri. Greu cu cadourile, e criza mare🙂
    Parca e mai comod sa primesti decat sa dai, dar e mai mare fericire sa oferi. – nu stiu cine a zis asta, dar imi place cum a zis-o.

  3. @Pato, pai normal, faci un cadou cu gandul sa il folosesti si tu.😆
    @Florin, pai de asta am recomandat un astfel de cadou, pentru ca ies ambele parti in castig.
    @Bogzilla, o idee pentru cei care vor sa faca un cadou si nu stiu ce.
    @Bucur, pai da, dar o astfel de lenjerie e pentru ocazii speciale. Nu pentru fiecare seara.
    @Derscanu, asta da, e cam criza, dar cateodata cand chiar e nevoie, se poate, mai greu, dar se poate.
    @Kathy, cred ca pleaca aia de acolo cu dureri de cap. :)) =))
    @Jteph, daca vrei poti sa le trimiti un mesaj sa ii intrebi. :))
    @Bucuros, pai normal ca doar nu i-ai dat un cadou degeaba, pai nu. :))

  4. Pentru acest tip de cadouri, poate aniversarea voastra sau ziua indragostitilor ar fi mai potrivite decat Craciunul sau Pastele😛. Oricum, un astfel de cadou e binevenit in cuplu.

Leave a Reply

