Blogul in 2012


Am primit un fel de leapsa de la Gratian in care trebuie sa spun ce asteptari am eu de la blog in anul acesta. Sincer, ca sa am asteptari de la el, trebuie sa pun eu osul la munca mai mult, ca nu ajunge singur acolo unde vreau eu.

Deci ce vreau de la blog in 2012:

– Vreau sa fie ceva mai sus decat in 2011;

– Vreau daca se poate sa trec pe domeniu propriu;

– Vreau ca orice blogger sa fiu citit mai mult ca in 2011

– Vreau sa am mai multa inspiratie sau daca nu, macar timp sa scriu mai des pe el;

– Vreau sa cunosc cat mai mult bloggeri;

– În concluzie, vreau să iasă ceva de capul lui.

Oricine poate prelua leapşa aceasta cu foarte mare plăcere.

9 comments

  1. Cred ca e generala lista asta…:)
    As vrea sa adaug ca mi-as dori mai mult content propriu pe blog anul acesta (niste interviuri, reportaje ceva) si sa dau premii pentru implinirea a doi anisori🙂
    La multi ani!

  2. @Gratian, pai sunt putin in dubii, daca sa trec sau nu. Un an cat mai bun si tie.
    @Olivia, da, cam toata lumea isi doreste ceea ce imi doresc si eu pentru blog. Felicitari in prealabil pentru implinirea a 2 ani. La multi ani.
    @Pato Basil, da, am fost si de asta stau acum putin si ma gandesc daca sa revin pe domeniu propriu sau nu, mai ales ca acum am mai pus putin pe picioare blogul asta.
    @Camelia, nu impartasesc ceea ce se stia deja, deci, mai mult reamintesc. La multi ani si la fel si tie.
    @Bogzilla, pai nu imi place sa exagerez. O sa muncesc si o sa imi iasa ceea ce imi propun.
    @Cris-Mary, multumesc la fel si tie.

Leave a Reply

