Maturitatea.


Unele persoane nu se maturizează niciodată. Am auzit, văzut unele persoane care pur şi simplu m-au lăsat masca. Câteva persoane care credeam că nu sunt exact aşa cum mi-am imaginat, dar se pare că m-am înşelat, din nou. Unii nu se maturizează decât foarte târziu.

Aici nu mă refer la cineva anume, ci doar la unele persoane pe care le-am studiat pe parcursul timpului şi am ajuns la concluzia că ori nu vor să se maturizeze, ori nu se simt pregătite. Consider că maturizarea este un proces important în viaţa fiecărei persoane.

Şi sunt perfect de acord că băieţii se maturizează mult mai târziu decât fetele, asta se ştie de când lumea, dar am observat că acum nici fetele/femeile nu prea se grăbesc să se maturizeze. Unele sunt atât de puerile încât rămâi pur şi simplu uimit.

Mă întreb ce se întâmpla cu ele, pentru că, cu noi ştiu ce se întâmplă. Noi aşa suntem, mai speciali, noi ajungem să fim cu capul pe umeri după o anumită vârstă, dar ele, mult mai devreme că noi. Am observat unele discuţii care pur şi simplu m-au lăsat masca. Nu credeam că o femeie matură să poată spună aşa ceva.

Ce se întâmpla până la urmă cu femeile şi cu bărbaţii de astăzi?

8 comments

  1. maturizarea dup umila mea parere are loc mai repede sau mai tarziu sau deloc si in functie de mediul inconjurator,familie,prieteni.Si poate sunt unii dintre noi care nici nu vor sa se maturizeze.Sa nu uitam ca maturitatea inseamna mai multe reponsabilitati.

  2. …sunt multe de spus despre maturitate, cand apare la fiecare, mai mult fortat la majoritatea dintre noi datorita anumitor evenimente….sa nu ramanem surprinsi de imaturitatea unora…asa au ales din diverse motive….nu ne insotim cu ei🙂

  3. Datorita nivelului scazut al societatii actuale, maturitatea ajunge foarte tarziu la multe persoane, sau chiar nu mai ajunge niciodata…daca vom dori vreodata sa schimbam lucrurile in tara asta, atunci vom avea multe persoane mature…daca nu, vom ramane in majoritate imaturi…

  4. unii se maturizeaza mai greu altii nu. depinde foarte mult si de persoanele din jurul lor, de situatie…de multe lucruri.oamenii te influenteaza, mai mult sau mai putin !

  5. @Bucur, da, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fugim de ea. La un moment dat trebuie sa vina.
    @Gratian, asta da, lectiile pe care le inveti in viata te maturizeaza intr-un anumit fel. Dar eu acum nu ma refer la acele lectii. Ma refer la maturizarea in sine care la unele persoane parca nu vrea sa apara.
    @Rusbianca, da, poate asa au ales unele persoane, dar cand te gandesti ca nu pot trata unele subiecte cu seriozitate, sau pur si simplu nu se comporta varstei adecvate lor incepi sa iti pui intrebari.
    @Autovital, normal ca si societatea in care traieste te ajuta sa te maturizezi, sau poate nu. Depinde si de tine daca vrei sa faci acest lucru.
    @Mada, cum ai spus si tu, multe lucruri te influenteaza in legatura cu maturitatea. Dar cum am mai spus, conteaza si sa vrei sa te maturizezi, sau sa incerci sa faci fata problemelor.

  6. Exact. Unora nu le pasa. Trateaza o problema cu amuzament si nu rezolva nimic. Sau se duc pe principIul ” e timp “.

Leave a Reply

