Vreau să mă reincarnez în ……


M-a întrebat Jteph într-un post în ce anume vreau să mă reincarnez, evident, după ce dau colţul, că acum degeaba mă cam reincarnez. Ca să îi răspund la întrebare şi să spun sincer, rar m-am gândit la acest lucru.

Dar se pare că m-aş reîncarna într-un vultur. Unu din ăla care trăieşte în munţi, într-un loc greu accesibil omului. Să planez până la poalele muntelui, iar apoi să mă ridic din nou în văzduh. Parcă în asta m-aş reîncarna. Numai să nu mă vâneze careva şi să îmi taie brusc “elanul” că atunci e de rău.

Şi să vă spun de ce m-aş reîncarna într-un vultur, pentru că din punctul meu de vedere sunt nişte făpturi libere, care zboară de dimineaţă până seara. Sau dacă s-a strica “softul de reîncarnări” şi aş ajunge un corb, tot nu m-aş supăra, pentru că trăiesc destul timp şi sunt destul de deştepţi.

PS : Un vultur precum cel de mai jos vreau sa fiu.

 

 

 

 

 

 

 

PS2: Aaa, această leapşă poate sa o preia absolut cine vrea. Dar in special mi-ar plăcea să ştiu in ce s-ar reîncarna urmatoarele persoane : Derscanu, AdeenahTeoria Taranului şi să nu uităm de Adriank.

6 comments

  1. @pinguu, mersi mult.
    @Bucur, nu exista, exista, macar ma consolez cu gandul asta. De visat am voie.
    @Jteph, nu prea sunt eu singuratic, nu acum. :))
    @Bogdan, pentru ca, consider ca pana la varsta cand va fi sa mor, as fi facut cam tot ce si-ar dori un om, sau macar 50%.

  2. Nu cred in Reincarnare, mi se pare ilogica. De ce m-as reincarna in vreun animal sau pasare? De ce nu m-as reincarna tot in om, poate unul mai bun, mai sanatos, mai puternic, mai frumos, mai bogat, mai….?????

Leave a Reply

