Până in Bucureşti.


Am fost ieri în Bucureşti cu cineva cu maşina să o aştept pe vară-mea la aeroportul Băneasa. Am ajuns cam pe la 2 jumătate acolo, dar se pare că avionul a avut întârziere aşa că a trebuit să mai aşteptăm. Nu-i nici o problemă că am aşteptat, cu ocazia asta am avut ocazia să mă mai învârt pe acolo.

Ce am văzut? Păi am văzut o grămadă de taximetrişti care spărgeau seminţe exact în faţa aeroportului acolo, zici că mai aveau puţin şi cerşeau. Pur şi simplu cred că mai aveau puţin şi luat oamenii pe sus să îi urce în taxiul să îi ducă la destinaţie.

În Braşov nu am mai văzut taximetriştii în aşa hal, dar se pare că acolo la Băneasa sunt anumite specimene care doar acolo supravieţuiesc şi se pare că acestea supravieţuiesc numai cu seminţe şi ţigări. Cred că au început să dezvolte un fel de sistem de apărare împotriva nevoilor fiziologice.

Aaa, normal că am mai văzut şi băieţi îmbrăcaţi în trening, cu ochelari de soare pe ochi şi cu impresii de macho man. Pur şi simplu mă amuză astfel de persoane. Cred că la ei treningul este un fel de costum de firmă.

Pot spune că am văzut şi oameni normali, care se comportau normal, nu doar specimene precum cele enumerate mai sus.

6 comments

  1. @Incaunipocrit, ma bucur ca ti-a placut postul si l-ai preluat.
    @Bucur, normal ca nu sunt toti taximetristii la fel. Mai sunt si oameni care merita respectati.
    @Jteph, nici mie nu imi place in Bucuresti. Tot aici la mine in Brasov e mai bine.
    @StafidutZ, intr-un final mi-am dat si eu seama de acest lucru.

  2. N-am fost niciodata in Bucuresti, insa am fost la Brasov. Aveti si voi acolo taximetristi care te iau pe sus, mi-a cerut din start 20 de lei ca sa ma duca pana la hotelul la care stateam. Am ras: “Esti pirat? Te pup!” si-am plecat la altul care mi-a cerut 7 lei.
    La Timisoara am păţit la fel…

Leave a Reply

