Leapşă de la Kathy.


Cum spune şi titlul, am primit o leapşă de la Kathy, în care trebuie să spun ce m-aş dori eu de la Moş Crăciun. Deşi par cam mare ca să mai cred în Moş Crăciun, o să îi scriu o scrisoare în stilul meu caracteristic şi poate îmi răspunde. Să înceapă scrisoarea.

 Draga Moşule,

De joi, de când am reuşit să îmi pierd portofelul cu actele şi cardul, ştiu ce îmi doresc. Îmi doresc să îmi aduci un alt buletin, fără să mai merg iar la primărie, un card nou şi dacă se poate şi un portofel nou. :lol: 

De fapt lasă ca o să rezolv eu cu astea, mai bine adu-mi fericire, sănătate, mie şi celor pe care îi cunosc şi să nu mă slăbeşti cu bună dispoziţie pe care mi-o dai mereu, asta să nu o uiţi.

 PS: Încă mai aştept lada aia de bere pe care ai uitat să mi-o aduci anul trecut.😆

Daca mai vrea cineva sa ii trimita o scrisoare-leapsa lui Mos Craciun este invitat sa o faca cu cea mai mare placere. Poate, cine stie, ne aduce cadourile si ne indeplineste dorintele.

7 comments

  1. @jteph, sa speram ca mi se va indeplini dorinta.
    @Anna Annette, salitos, zici ca bei suc. :))
    @Bucur, normal ca fiecare are cat o scrisoare.
    @Iulia, sa speram ca nu o sa treaca cu vederea, ca numai cu gandul la lada aia de bere sunt.
    @Florin, nu conteaza cat de lunga este, mosul oricum le citeste.

Leave a Reply

