Articole de proastă calitate.


Tot primesc mail-uri de la pro tv. Cred că m-am înregistrat eu pe site-ul lor sau mi-au luat ei adresa de mail de undeva, dar în fine. Important este că mai primesc mail-uri cu ştirile noi apărute la ei pe site. Plus că unele au nişte titluri atât de pompoase şi sunt doar nişte porcării.

Dar nu despre asta vreau să vorbesc. Se zice că pro tv este un post de televiziune cu rating mare şi cu telespectatori mulţi, ei bine bănuiesc că şi site-ul ar trebui să fie la fel. Tot cu mulţi vizitatori, multe comentarii şi aşa mai departe. Nu mă îndoiesc de acest lucru.

Dar, pentru că mereu este un dar, având în vedere că este un site atât de mare, calitatea articolelor lasă de dorit. Par scrise de nişte începători care nu ştiu foarte bine limba romana şi acum s-au apucat prima dată de scris un articol pe un site. Băi băieţi, băgaţi-vă minţile-n cap mă !

Articolele lasă mult de dorit, iar acest lucru nu ar trebui să se întâmple, având în vedere faptul că, să zicem, sunt o echipă de experţi. Dar se pare că experţii cam au plecat prin alte părţi, au mai rămas doar 2-3 persoane care încearcă şi ele să pună nişte litere în ordine.

În plus site-ul este plin de reclame. Vrei să vezi un filmuleţ cu o ştire, pac, o reclamă de 30 de secunde înainte. Vrei să vezi altă ştire, pac o reclamă care se suprapune pe playerul lor şi nu poţi vedea nimic de ea. În plus mai scriu pe sub unele articole ca părerea cititorului contează, păi la câte păreri au primit, nu se vede nimic. Cred că o să renunţ să mai urmăresc ştirile pe site-ul lor.

Nu sunt eu mare expert, dar nu este aşa ?

13 comments

  1. Ai foarte mare dreptate dar asta nu se întâmplă numai pe ProTV.ro, ci pe mai multe site-uri importante de știri din românia.În unele propoziții parcă folosesc topica limbii latine, nu înțelegi chiar nimic sau folosesc chiar date eronate.

  2. bine…asa o fi, dar cine suunt eu sa judec ce gandesc altii!?sunt persoana, fac parte din publicul caruia televiziunile se adreseaza.Sincer …valorile nu sunt apreciate. Rating aduc fustele cat mai scurte si decolteuri adanci..scandaluri si crimele,OARE PUBLICUL PROTV E INAPOIAT MINTAL- ORI SE ASTEAPTA SA FIE TOT POPORUL?cert e domeniul cultura e aproape inexistent la tv

  3. mai gasesti cate un articol sau doua care sunt interesante.nu toate sunt proaste.mai nou primesc newsletter de la antena3 desi nu m-am abonat niciodata la newsletterul lor

  4. am renuntat de multi ani sa ma mai scarbesc cu siteurile lor sau cu canalele lor de stiri mincinoase, gretoase sau prost prezentate, fie de sport unde 24\24 analizeaza ce-a mai ragait becali, fie de politica unde atat se vorbeste de parca la noi chiar ar exista politicieni, sau alte stiri cu ce-a mai facut blonda lu bote sau ce baba a mai fost violata. Va recomand tuturor sa fugiti cat mai departe de rahaturile astea daca nu vreti sa fiti grav afectati.

  5. Totusi, ar trebui sa isi cam revina. Sunt atatia bloggeri mici care scriu de 10000 de ori mai bine ca “jurnalistii” lui peste

    1. O fac din pasiune apoi pentru bani … ziaristii de acum o fac numai pentru bani …

      Pe de alta parte … reclamele acelea dese le platesc salariile si dau si un profit frumusel proprietarului siteului …

  6. Am citit doar prima propozitie din postul tau. Cand vine vorba de Pro TV nu am ce spune de bine… Prea mult continut strica, iar goana pentru exclusivitate strica cel mai mult.

  7. @znsstr, nu chiar toate, mai sunt si unele care merita sa te uiti la ele.
    @Florin, eu am urmarit pana acum doar pro tv-ul, in legatura cu celelalte site-uri de stiri nu ma pot pronunta.
    @anamariadamoc, din pacate da, domeniul cultural lipseste cu desavarsire la TV, dar totusi cateodata mai simtim nevoia sa aruncam cate un ochi pentru a vedea ce se intampla.
    @eSorin, alea interesante sunt cam rare. Si eu am inceput sa primesc mail-uri de la antena 3, dar am rezolvat sa nu mai primesc. Cred ca, cei de la pro tv au facut schimb de baze de date cu cei de la antena.
    @adriank, eu incerc sa fug, dar il vad pe taicamiu cum se uita la politica toata ziua si ma ingrozesc.
    @incaunipocrit, ma bucur ca ti-a placut articolul si l-ai preluat.
    @Kathy, mai bine sa nu isi revina, lasa, mai bine bloggeri sa ajunga sus. Cei de la pro tv au stat prea mult la inaltime.
    @Clax, goana dupa bani, ca numai reclame au aia in cap.

Leave a Reply

