Oameni “inteligenţi”


Am ajuns la concluzia că trăiesc printre oameni care nu au respect pentru nimic. Cum am ajuns la concluzia asta? Staţi ca vă povestesc acum. Eu stau în Braşov, la casă, iar prin faţa casei curge un pârâu destul de mare.

Ei bine, pârâul ăsta este plin de gunoaie, aruncate de către nişte idioţi. Idioţi care stau cu mine pe stradă. Păi ba “oameni buni” voi de ce dracu mai plătiţi taxa aia de ridicare a gunoiului, când voi aruncaţi gunoaie în apă, sau e mai comod aşa? Dar stai că este obligatorie taxa asta.

Dar voi mai bine îl aruncaţi în apă. Vă e lene să să duceţi în fiecare marţi gunoiul la colţ de stradă să fie ridicat? Cretinilor! Mai ales că acum a îngheţat apa la suprafaţă, se văd foarte urât gunoaiele care stau pe deasupra gheţii.

Şi când mă gândesc că acum câţiva ani pârâul era curat, iar acum este un dezastru şi asta numai din cauza unor persoane care nu respectă nimic. Erau prevăzute chiar şi amenzi pentru cei care aruncă deşeuri în apă, dar degeaba. Nu o fost amendată nici o persoană pentru acest lucru.

5 comments

  1. Tipic romanesc. Eu i-as pune pe aia sa inghita toate gunoaiele ce le-au aruncat, iar dupa aia le-as mai da si o amenda de ar trebui sa o vanda si pe ma-sa sa o poata achita!

  2. Acesti oameni nu merita sa locuiasca intr-o tara normala, locul lor este undeva in jungla, poate nici macar acolo. Daca nu ai respect pentru ceea ce te inconjoara degeaba te numesti om, degeaba….

  3. Si la mine prin zonele prin care trece apa, aruna oamenii gunoaie in prostie. Am vazut la TV un alt exemplu de inteligineta (cu ghilimelele de rigoare). Dupa ce ca le-au pus beculete de craciun si alte ornamente in cartier, in nu mai stiu ce oras a doua zi au fost gasite distruse. Zi si tu daca astia-s oameni normali!

  4. @Adina, si eu mi-as dori sa pateasca acest lucru, dar din pacate politia sau primaria nu face nimic.
    @Derscanu, banuiesc ca ar face acelasi lucru sin in jungla daca ar trai. Ma intreb daca asa au fost invatatti de mici.
    @Florin, pai cine vrea sa faca comunitatea frumoasa, iar din pricina unor exemplare care pur si simplu nu ai nici o treaba cu nimic se duce totul dracu.

Leave a Reply

