Troleul şi controlorii.


Mă enervează faptul că de fiecare dată când îmi cumpăr bilet de troleu şi am nu ştiu ce treabă prin oraş, a dracu, nu vine controlorul şi când nu am bilet atunci se trezesc să vină. Zici că e o întreagă conspiraţie la mijloc. Conspiraţia biletelor de troleu.

Deci am mers de nu ştiu câte ori de ori cu troleul cu bilet şi dacă a venit de 5 ori controlorul în timpul ăsta, e bine. Dar de fiecare dată când nu aveam bilet, parcă era un făcut şi de obicei nu era o singură persoană, nu, erau vreo 3, că ăştia merg în ceată.😆

Ca de fiecare dată când vine controlul şi nu am bilet şi nu am bani de amendă, îi dau date false cu speranţa că o să scap. Se pare că până acum a funcţionat destul de bine, pentru că nu mi-a venit nici o amendă acasă, deocamdată.

E bine că acum nu m-a mai prins controlorul în ultimul timp, ce v-am relatat mai sus s-a întâmplat în vara de acum vreo 2-3 ani, nici nu mai ţin minte exact, dar ştiu că o vară întreagă numai amenzi de troleu am luat. Acum m-am cuminţit, când merg prin oraş, îmi iau bilet de troleu.😀

14 comments

  1. Vrei sa mergi gratis cu troleul? Uite o rețetă de succes: încearcă sa nu faci dus trei-patru zile înainte de plimbare, dă-te cu un fond de ten cât mai închis la culoare pe tot corpul și când vor veni controlorii zi-le ceva de genul: ‘N-am belet mânca-ți-as, mo, vezi că vin cu toată șatra’. Brusc vei deveni invizibil pentru toți controlorii din oraș.

  2. Eu am abonament mereu si nu vad un controlor. O data am uitat sa il mai prelungesc si in ziua aia au venit. Ce sa le fac, sa ma cert cu ei? Nu tata, am scos buletinul si l-am oferit. Ei erau asa de mandrii de reusita lor profesionala. Ce nu stiau ei este ca eu nu platesc astfel de amenzi, dar i-am lasat sa se bucure. Cum de nu le platesc? Simplu. Nu le platesc si gata. Nu au ce sa imi faca. Totusi, eu de regula platesc orice, chiar si calatoria, (doar amenzile nu) caci stiu ca daca nu ar mai plati nimeni ar da faliment si apoi as fi nevoit sa merg pe jos sau sa imi cumpar masina – scump.

  3. @AccesoriiIphone, poza e din Brasov.
    @oltelean, si de exemplu daca merg la o intalnire, tot asa ar trebui sa fac ?😆 Sau dupa aceea caut repede o fantana unde sa ma “balacesc”😆
    @Derscanu, buna opinie. Asta ma enerveaza si pe mine, cand am bilet, nu vine nici naiba, dar exact atunci cand uiti sau nu iti mai iei, exact atunci vin.
    @Bucur, oricum de la un timp imi cumpar bilet, si daca nu imi cumpar, merg pe jos, mai ales daca e frumos afara.
    @pinguu, banuiesc ca de acum iti iei mereu bilet, nu ?😀

  4. Bun e cardul ala cu bani p el. Pe mine m-au prins pe linia lui 69 la o statie de parcul Cismigiu controlorii in ziua de Craciun. Deci eu sunt tare =))

  5. O singură dată am luat amendă pentru că luasem un troleu care nu mergea pe linia pe care aveam abonament. Eu cred că cea mai simplă soluţie este de a avea abonament. Dai un ban dar stai relaxat.

  6. @Kathy, in Brasov nu e cu card din ala. Aici pur si simplu iti iei bilet.
    @StafidutZ, degeaba imi fac, acum nu prea o sa mai merg prin oras.
    @Jteph, cum i-am spus si lui StafidutZ, degeaba im ifac abonament, a fost o perioada in care chiar aveam nevoie de un abonament, dar a trecut.

Leave a Reply

