Ce NU suport !!!


1. Nu suport oamenii care stau la coadă şi nu ştiu de ce stau.

2. Nu suport oamenii proşti care se cred inteligenţi.

3. Nu suport pupincuriştii.

4. Nu suport cretinitatea şi toate formele ei.

5. Nu suport efectul de turmă.

6. Nu suport mincinoşii.

7. Nu suport să fiu luat de fraier pentru că sunt bun cu alţii.

8. Nu suport papagalii din politică şi de pe străzi.

9. Nu suport autobuzele pline cu oameni şi fără aer respirabil.

10. Nu suport să mă întrerupă cineva când sunt atent la un anumit lucru.

11. Nu suport să aştept mult până să apară persoana aşteptată.

12. Nu suport să îşi bage cineva nasul în treburile mele.

13. Nu suport ca, cineva să spună ceva şi să facă altceva.

14. Nu suport băgătorii de seamă.

15. Nu suport să fiu luat la întrebări.

16. Nu suport internetul care îl am.

17. Nu suport şoferii care nu ştiu să semnalizeze.

18. Nu suport oamenii care se plâng din orice.

19. Nu suport oamenii care vorbesc mult şi degeaba.

20. Nu suport să fac pe mesagerul.

21. Nu suport să stau la bloc.

22. Nu suport oamenii care cred că ştiu tot.

23. Nu suport oamenii care vorbesc atunci când ar trebui să tacă.

24. Nu suport frigul de dimineaţă.

25. Nu suport multe lucruri.

12 comments

  1. @Paul, pai nu trebuie sa mai fim si rai ?
    @rusbianca, pai imi plac multe lucruri, dar acum vroiam sa spun ce nu imi place.
    @NextBuLady, si eu stau la casa, dar o perioada scurta de timp am stat si la bloc si nu mi-a placut deloc.
    @Derscanu, o sa incerc sa fiu mai ingaduitor, dupa ce o sa se rezolve cel putin jumatate din lucrururile din lista mea.😆
    @pinguu, cine se aseamana se aduna.😀

Leave a Reply

