Cel mai frumos cadou primit sau oferit.


Sincer, nici nu îmi aduc aminte exact care a fost cel mai frumos cadou primit sau oferit, atât de multe au fost, dar acum o să fac un exerciţiu de memorie şi o să încerc să vă relatez care au fost aceste cadouri.

Aaa şi ţin să precizez, că orice cadou este frumos dacă este dat din inima cu plăcere, nu din obligatie, pentru că un cadou dau cu sila nu se mai poate numi cadou. Trebuie să îţi facă plăcere să dăruieşti cuiva ceva, altfel degeaba mai faci acest lucru. Cum e vorba aia, “dragoste cu de-a silă nu se poate”. Iar fericirea persoanei căreia îi faci un cadou, parcă îţi luminează ziua.

Eu consider că, cel mai frumos cadou oferit de mine a fost un lănţic, căruia i l-am oferit unei persoane foarte dragi mie acum ceva timp în urmă. Din punctul meu de vedere, acel lănţic a însemnat cât de mult am ţinut la acea persoană. Chiar dacă a fost un lucru mărunt, din punctul meu de vedere a părut ceva mai mult decât atât.

Iar cel mai frumos cadou primit de mine, cred că a fost, de fapt sunt sigur că a fost o săptămână în Londra alături de verişoara mea, mai ales că nu o văzusem de 6 luni, a fost o bucurie să o reîntâlnesc şi sper să o văd din nou cât mai curând, probabil de Crăciun. Acesta a fost cel mai frumos cadou primit, deocamdată. Sunt sigur că vor mai urma şi altele.😆

“Daca vrei sa-ti cumperi lenjerie intima viziteaza magazinul online SevenSins!”

10 comments

  1. Intr-adevar! a fost cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodata si de care nu o sa ma “despart” niciodata…..!! Multumesc din suflet Boogie!!!>:D<

  2. Eu nu credcă există cadouri urâte. Există doar cadouri care nu ne plac. Mie unuia îmi plac cadourile dar nu-mi place să le primesc😀
    @Iulia tu eşti persoana cu “lănţicul”?

  3. Ce frumos e sa daruiesti… dar si sa primesti.. mai ales atunci cand te astepti cel mai putin. Nu stiu daca cel mai frumos cadou pe care il poti primi este direct proportional cu valoarea in bani a acestuia.. eu nu cred. Ma bucur ca ti-a placut Londra🙂

  4. Cel mai frumos cadou pe care il poti primi vreodata este sa ai alaturi persoanele dragi, la care tii cel mai mult, iar cel mai frumos cadou oferit este sa impartasesti din bucuria ta si altora si sa ii sprijini pe cei care au nevoie in momentele dificile.

  5. Un cadou pentru mine inseamna a fi ajutat la nevoie .. nu de ziua mea , nu de craciun nu de revelion sau alte chestii de genul … cat despre cele oferite nu imi amintesc care ar fi cel mai frumos cadou .. probabil cand iam luat tatalui meu o zebruta australiana (pasare exotica)

Leave a Reply

