Pe unii îi bate limba romana, dar urât de tot.


Oameni buni, chiar aşa de grea este limba romană? Chiar atât de greu este să vorbeşti civilizat, corect din punct de vedere gramatical şi fără prescurtări? Mă uit pe net şi văd din ce în ce mai mulţi analfabeţi.

Am observat că acum este cool să fii analfabet, iar unii chiar cred că se mândresc cu chestia asta. Şi ca să fie treaba cum trebuie am să vă dau un exemplu găsit pe un anume site:

wee u kiar nu ai kf j mă pui p mn pe sati tău??? Ejti invidioos p mn j i pui p analfbetii ăia să koment… gata îţi skhmb parola la sati doar k dureazza katva ore… k să nu mă mai kinuii mai bn skoti akm tot… ai s t rogi d mn s îţi zik parola… gandstete bn… it dedik aswta

Cum naiba este posibil ca o persoană să poată scrie aşa? Niciodată nu am înţeles de ce i-ar plăcea cuiva să scrie în genul ăsta. Pari mai nu ştiu cum dacă scrii aşa? Interesant a fost că am avut şi la şcoală o discuţie cu nişte profesori tot pe tema asta. Cum masacrează unele persoane limba romană.

15 comments

  1. Pe mine ma socheaza de fiecare data cand vad genul asta de “exprimare”.Ma chinui de-a dreptul sa descifrez ce scrie…Oare asa fac si ei cand citesc ceva scris corect? =))

  2. Chiar zilele trecute am avut o discutie cu anumite specimene (culmea discutia era in real life) in care le explicam de ce dau delete la mesajele care contin un numar evident de “greseli” fara ca macar sa le citesc. Culmea e ca la sfarsitul discutiei concluzia generala a celor vreo 5-6 omuleti de acolo a fost ca eu nu sunt deloc normal si ca am pretentii iesite din comun…

  3. @eSorin, de la el, nu am nici o pretentie, mai bine sa moara.
    @Kathy, sunt perfect de acord cu tine.
    @Danut, incultura si mult tupeu.
    @livishor, pana realizeaza ei chestia asta, murim noi de batranete.
    @Adina, eu de multe ori cand vad ceva de genul acesta, nici nu ma chinui sa citesc. Cred ca ei nici nu stiu sa citeasca corect.
    @pinguu, se imperecheaza prin semne, ca de vorbit nu prea stiu, de scris la fel.😆
    @Bogzilla, iti trebuie antrenament pentru a putea intelege asa ceva.😆
    @Bogdan Epureanu, ba esti perfect normal. Cred ca ei sunt putin anormali.

Leave a Reply

