Incultura


Sunt unele persoane care îmi spun, că dacă nu am trăit în timpul respectiv, nu ar trebui să mă intereseze. Sau degeaba ascult muzică veche, pentru că nu am trăit în timpul acela. Şi alte căcaturi de genul acesta.

Ba cretinule, ascult muzică veche pentru că îmi place, pentru că îmi transmite un mesaj, nu precum căcatul comercial din ziua de azi care ridică în picioare jumătate din populaţia româniei (care este alcătuită numai din cocalari şi pitipoance).

Ascult Scorpions, Queen, AC/DC, Abba pentru că îmi plac şi nu fac zgomot, ci muzica. Şi să ne gândim logic bai prostea, dacă nu am trăit în acel timp înseamnă că nu ar trebui să mă intereseze? Înseamnă că ar trebui să trec indiferent mai departe?

Dacă nu am trăit în timpul celui de-al doilea război mondial înseamnă că nu ar trebui să ştiu nimic despre el? Dacă nu am trăit pe timpul lui Newton, înseamnă că nu ar trebui să ştiu nimic despre legea atracţiei universale?

Păi prietene, dacă tu crezi asta, înseamnă că eşti mai prost decât prevede legea. Înseamnă că tu crezi că istoria de naşte odată cu tine şi moare odată cu tine. Greşit prietene, istoria s-a născut cu mult timp înaintea ta şi va muri mult mai târziu decât tine.

13 comments

  1. Si eu ascult muzica veche ABBA in special, si asta nu inseamna ca sunt anormal. Acum fiecare cum crede. De regula insa, aia prostii se considera destepti si vor sa isi impuna ‘geniul’ in fata altora.
    By the way: 1+1=3.🙂

  2. Pana la urma e vorba de gusturi muzicale…iar daca cineva crede ca prin asta se masoara nivelul de inteligenta al unei persoane…e trist! By the way, mi se pare foarte buna muzica pe care o asculti!🙂

  3. @Gabi, mersi.
    @Bogdan aka Inocent, eu nu recurg la insulte pentru a dovedi ca sunt mai destept decat persoana respectiva, dar in anumite momente, asa este felul meu de a scrie. Iti recomand sa mai citesti din articolele anterioare, sa vezi despre ce anume este vorba.
    @Jteph, si care se lauda cu ea.
    @Derscanu, da, corect. DIn ce in ce mai multi prosti vor sa dea lectii celor destepti.
    @Razvan Rosca, banuiesc ca fiecarec cunoaste pe cineva de genul asta.
    @Adina, pai nivelul de inteligenta nu se masoara prin acest lucru, dar se pare ca la unele persoane este posibil, acele persoane sunt mai speciale. Mersi.

  4. stiu si eu cateva persoane care mereu ma iau de sus ca sunt mai in varsta decat mine :)) ma iau cu chestii ca nush eu cum era in comunism si ca fotbalul era mai bun acum 30 de ani si alte celea :))
    intradevar unii tristi traiesc cu impresia ca iq-ul creste cu numarul anilor sau daca-au citit o carte pe wc gata sunt mari cultivati. iara-mi plac aia care daca-au facut cativa ani de scoala cred ca stiu sa vorbeasca o mie de limbi straine (isi trec pe facebook la status).

    asta e, lumea e plina de ‘manelisti’, d-aia probabil au scos parazitii ‘slalom printre cretini’.

Leave a Reply

