Ma poate ajuta cineva cu ceva ?


Am şi eu o problemă cu nişte comentarii pe care vreau să le las pe anumite bloguri. Să vă spun care este buba. Păi de exemplu vreau să las un comentariu pe wordpress, blogciting, weebly şi aşa mai departe. Bun, las comentariu liniştit şi gata.

Dar când vine vorba de blogspot, pur şi simplu nu pot să las nici un comentariu. Nu ştiu de ca naiba nu mă lăsa. Am încercat pe toate browserele pe care le am în PC, dar tot degeaba. Ştie cineva care ar putea fi problema? O fi de la anumite setări pe care le-a pus posesorul acelui blog?

Faza e că nu se întâmplă numai la un singur blog. Se întâmplă la toate blogurile care sunt pe blogspot. Deci problema este de la mine, numai că nu ştiu unde naiba e.

Aveţi mai jos mai multe imagini cu problema în cauză:

Acestea sunt doar 3 bloguri la care am aceasta problema. Cand apas pe sageata in care trebuie sa aleg cum sa comentez, nu imi apare nimic. Aaa si am uitat sa spun ca folosesc Google Chrome ca browser.

Later Edit : 

10 comments

  1. Sper sa rezolvi curand aceasta mica problema. E bine de stiut, cine stie? pe viitor poate am sa intalnesc si eu aceasta problema!

    Incearca sa stergi istoricul si cache-urile!

  2. Si credeam ca sunt singurul,am mai gasit pe cineva,daca afli sa-mi spui neaparat si mie.Poate comenteaza cineva la articolul tau si ne lamureste pe amandoi.Il dau si twetter poate stie careva.

  3. Aceasta problema am intalnit-o si eu, pe mai multe bloguri insa nu era de la mine ci o problema a blogspotului. Ceva ce nu functiona bine pe unele servere ale lor, caci din cate am inteles ei au bazele de date pentru comentarii pe servere diferite, ca si pentru imaginile. Acum nu stiu, ce sa zic, daca problema persista poate fi si de la browswerul tau, desi nu vad de ce.

  4. Nu esti singurul cu problema asta…suntem multi care nu reusim sa punem comentarii pe blogspot…nu am gasit nici eu o solutie! Daca aud ceva ill give you a hallo
    Numai bine!

  5. Cauta programul CCleaner, instaleazal in calculator pe urma curata calculatorul cu acest program si incearca pe urma sa vezi daca reusesti sa comentezi pe .blogspot.com

  6. @Adrian, sper sa rezolv, pentru ca ma enerveaza deja.
    @Bucur, se mare ca nu esti singurul, daca aflu ceva, te anunt cu mare placere.
    @Derscanu, am ajuns si eu la concluzia ca problema este de la blogspot. O platforma de toata jena.
    @Rus Bianca, daca aud si eu ceva te anunt cu cea mai mare placere, macar sa scapam de problema asta odata.
    @cristian, am facut exact cum mi-ai spus, dar degeaba. Se pare ca problema nu este de la mine.

  7. la mine merge, dar sunt unele bloguri care au pus nu stiu ce plugin pe ele si imi apare problema sa postez ca… si atunci trebuie sa postez ca posesor a contului de google ceea ce nu-mi convine, asa ca am zis pas

Leave a Reply

