Iar nu înţeleg ceva.


 

Am observat că în ultimul timp îmi pun din ce în ce mai multe întrebări, mie sau celorlalţi şi nu înţeleg anumite lucruri, dar măcar e bine că întreb. Aşa am timp să aflu ceea ce mă interesează şi ceea ce încă nu ştiu.

Aşadar, unii şoferi au o maşină de mai are puţin şi crăpa, abia se târa, dar în schimb au casetofon şi sistem audio şmecher. Acum câteva zile am făcut semn la ocazie şi a oprit o maşină de genul acesta.

Cred că dacă trânteai mai tare usa rămâneai cu mânerul în mână, dacă mergeai cu ea cu 150 zbura tabla de pe ea şi mult alte chestii “plăcute” legate de ea. Dar în schimb avea casetofon şmecher, probabil de câteva milioane. Vă daţi seama cum se aude slujba de dimineaţă la un asemenea casetofon?

Se aude perfect, pentru că asta am ascultat timp de 15 minute până am ajuns la destinaţie. O plăcere şi nimic mai mult. Dar nu înţeleg şoferii în genul de mai sus, în loc să îşi facă ceva la maşină, o kituire să nu mai fie găurile alea în tablă, o vopsire, o nu ştiu ce, ei prefera să îşi ia un radio cel mai ţeapăn în speranţa că nu îl mai bate vântul în maşină. Oameni şi oameni.

9 comments

  1. Vezi-ti de siguranta proprie si nu mai apela la “ocazii” de genul asta. Ai zis bine “oameni si oameni”, suntem atat de diferiti, ne inconjoara o diversitate atat de…colorata.. Poate ca nu trebuie sa intelegem, doar sa fim intelegatori si nu doar sa ne uitam si sa judecam… bafta multa!

  2. Pai un C.D.Player auto bun costa cam 100Euro, o chituire si o vopsitorie poate ajunge si la 400Euro.
    Eu am vandut masina caci nu imi mai permiteam sa o intretin dar am mers tot timpul cu casetofonul ei original din 2001, adevarul este ca nu am ‘boala’ sa duduie boxele in masina. Dar fiecare cu ale lui.

  3. @Carmen, imi vad de siguranta proprie. Eu cred ca trebuie sa intelegem si sa fin si intelegatori, nu numai una din ele.
    @Lavi H, pai daca nu m-ar ajuta raspunsurile de ce as mai pune intrbari, numai sa ma aflu in treaba ? Raspunsurile trebuie sa le intelegi si sa culegi din ele ceea ce te poate ajuta.
    @Jteph, am inteles fara problema, mai ales ca era dat destul de tare.
    @Derscanu, pai cu banii aia pe casetofon nu putea sa faca orice altceva ? Bine, nu o kituire, ca e prea mult, dar ceva mai mic care sa te ajute.
    @Bucur, corect, chiar ma intreb de ce m-am legat de treaba asta.😆
    @Kathy,😆 eram sigur ca, cineva va scrie si asta.

  4. Citind articolul tau si imaginandu-mi harbu’ cu casetofon, mi-a sarit in cap melodia aia cu “eu sunt aladin aladin aladin…lalalalal” stii tu😀

  5. Eu il inteleg perfect pe acel om. Spun asta pentru ca si eu am fost intr-o situatie asemanatoare…:)) Eu eram in primul an de facultate cred si pe vremea aia ai mei aveau o dacie veche, dar bine intretinuta si pe care eu am pus o linie audio Sony (din bursa ce o luam la facultate), pentru ca ma interesa sa se auda calumea in masina cat merg cu ea….Si dardaia tabla pe ea….senzatia nu o pot descrie (in sensul bun). Acum clar nu as mai face la fel, pentru ca “teoretic” m-am maturizat. :))

Leave a Reply

