Vicii.


Am primit un fel de leapşa de la Kathy în care trebuie să spun ce vicii am. PArcă am mai scris un articol pe tema asta, dar nu mai contează, poate am mai scăpat de unele vicii şi s-au adăugat altele (sper să nu).

Aşadar să începem cu viciile pe care le am. Din păcate sunt fumător, dar nu foarte înrăit, adică nu bag câte un pachet pe zi. M-am lăsat de băut cafea, dar în schimb m-am dat pe ceai negru, care are aproximativ acelaşi efect, deci am sărit din lac în puţ.

Din păcate şi eu îmi rod unghiile cum face şi Kathy, cred că zodia e de vină, sau nervii, cine ştie. Alcoolic nu sunt. Beau numai ocazional. Droguri nu bag. Şi cam atât, cred.

7 comments

  1. n-as considera rosul unghilor un viciu, ba chiar o calitate, asa nu mai ai nevoie sa-ti tai unghile, mereu manichiura e perfecta🙂 glumesc, intradevar e destul de aiurea, si eu o am de cand ma stiu pe asta cu rosul unghilor. (despre ce zodie era vorba…) (eu sunt peste).

  2. Si eu fumez, si cateodata bag si un pachet, nu folosesc ceaiul negru dar consum cafea, si o fac kalumea, 4,5 cesti pe zi.
    Nu imi rod unghiile, nu beau alcool, si de 2,3 luni nu mai consum carne.

  3. Cine vă opreşte să vă lăsaţi de fumat? Eu fumam cel puţin 1 pachet în zilele liniştite, iar dacă eram stresat ajungeam la 2… pe data de 14 ianuarie am fumat ultima ţigară, iar în perioada 1 – 14 ianuarie am fumat doar 3 ţigări.

Leave a Reply

