Sacrificii.


Fiecare dintre noi am făcut anumite sacrificii la un moment dat, fie că a vrut, fie că nu a vrut. Poate că a fost nevoit, poate că nu. Dar acele sacrificii au meritat până la urmă? A meritat să renunţi la un lucru în favoarea altuia, sau să renunţi la o persoană în favoarea alteia? Acest lucru în poate ştii numai persoană care a făcut aceste lucruri.

Câteodată merită să faci aceste sacrificii, câteodată nu. Bănuiesc că nu este o persoană în viaţă care să nu fi făcut măcar un sacrificiu în viaţa sa. Acum nu mă refer la acel sacrificiu, în care cineva omoară ceva anume. Mă refer la sacrificii care le fac acele persoane pentru ei. La renunţarea la un anumit lucru în favoarea altui lucru.

Până la urmă este normal să faci sacrificii. Depinde de fiecare persoană în parte ce sacrificii va face. Fiecare persoană va trebui să anumite sacrificii în viaţa sa. Unele sacrificii poate au meritat, altele poate nu. Depinde de alegerea fiecăruia.

Unii poate au regretat alegerea făcută şi îşi doresc să tea timpul înapoi să facă altă alegere. Dar din păcate acest lucru nu se mai poate. Fiecare alegere rămâne bătută în cuie şi nu mai poate fi modificată în nici un chip.

14 comments

  1. Sacrifici.
    Trei frati: Maria, Anca si Adi. Maria 14 ani, Anca 10, iar Adi 8. Mama lor a murit iar Maria si-a crescut sora si fratele mai mic, renuntand din aceasta cauza la studii.

  2. Mereu ne vom lovi de aceste sacrificii, insa trebuie sa alegem. si niciodata nu vom sti daca e corecta alegerea sau nu. Eu una consider ca pana acum am facut alegerile potrivite, si pentru ca ma gandesc mereu ce inseamna acel sacrificiu deci daca merita sau nu. Dar niciodata nu voi regreta alegerile facute, mai ales ca EU le-am facut, nu altii in locul meu.

  3. Eu am facut doar atunci cand am crezut cu adevarat in ceea ce fac..culmea e ca am regretat de fiecare data sacrificiul. Cam de fiecare data cand am crezut in ceva..s-a dovedit a fi gresit, nu stiu daca e general valabil, sunt convins ca unii au facut si sacrificii care au meritat, la care cand s-au uitat in trecut le-au privit fericiti de alegerea facuta

  4. foarte potrivita pentru articol e poza cu tabla de sah. jocul de sah nu e doar un joc al mintii, din el putem invata si multe lectii de viata, cum ar fi ideea ca nu putem obtine niciodata ce ne dorim daca nu suntem dispusi sa facem sacificii, sau ca succesul nu poate venii fara munca celor care ‘cara pianul’, cum ar fi pionii.
    Si eu am facut multe sacrificii pana acum si indiferent daca m-au ajutat sau nu, prefer sa nu le consider alegeri gresite, pur si simplu le consider experiente de viata, din care incerc sa invat cat mai mult.

  5. Sacrificii intotdeauna vor exista :-<
    Eu de exemplu a trebuit sa renunt la a urma facultatea la sibiu si de a ramane acasa langa ai mei, asa cum au vrut…
    E nevoie si de putin curaj in a alege deciziile

  6. Disponibilitatea cuiva de a face orice “sacrificiu” … depinde foarte mult de intensitatea cu care isi doreste un anumit lucru.
    Pentru orice reusita trebuie platit un pret.
    Nu conteaza daca esti dispus sa platesti un pret mare pentru a reusi … deoarece atata timp cat nu esti capabil sa platesti intregul pret … ajungi sa pierzi.

  7. In orice lucru pe care il faci exista o mica doza de sacrificiu si din toate ai cate ceva de pierdut asa ca platesti pretul si de a fost o decizie intradevar, si pe termen lung, proasta o iei ca pe o lectie invatata.

Leave a Reply

