Oamenii au ceva cu morbiditatea.


 

Aşa cum am spus şi în titlu, oamenii au ceva cu morbiditatea. Am fost astăzi la înmormântarea unui prieten, (din păcate) iar cât timp aşteptăm acolo ca să plecăm cu ţoii am văzut oameni are pur şi simplu stăteau şi se holbau la noi. De parcă nu mai văzuse aşa ceva.

Pur şi simplu nu reuşesc să înţeleg aceste persoane care nu au altă treabă de făcut decât să se uite la o înmormântare. Li se pare ceva ne neconceput sau ce? Toată lumea moare într-un final aşa că nu este nimic deosebit.

Aşadar vedeam oameni care nu erau prieteni rude sau orice altceva cu persoana decedata care pur şi simplu stăteau şi priveau cu atât de mare interes cele ce se întâmplă. De oamenii sunt atât de interesaţi de macabru, de ce oamenii sunt atât de interesaţi de moartea altei persoane.

Sincer, îmi pare rău că unele persoane nu au altceva mai bun de făcut decât să stea şi să privească cum trece o înmormântare prin faţa lor. Dacă stau puţin şi mă gândesc, parcă îmi este milă de acele persoane care nu au o viaţă a lor şi care nu fac altceva decât să se holbeze.

 

9 comments

  1. Traditia, asta e problema. La noi se plimba mortul, se boceste, se blestema si mai dureaza si 3 zile. Lucrurile astea tb sa se schimbe, pt ca nu fac decat sa inrautateasca lucrurile.

  2. Sper să se odihnească liniştit. Şi eu am fost în această vară la o înmormântare şi toată lumea se uita ciudat la mine pentru că eu nu plângeam. E chiar atât de rău să nu plângi ?

  3. @Faze si Scheme, pai il mananca, dar sa se abtina si el putin, ce dracu !!
    @Kathy, dar adevarat.
    @carmen, daca asa e traditia, nu ai ce face. Sincer, mie mi se para mai “curata” incinerarea.
    @Jteph, nu e rau sa nu plangi. De exemplu nici eu nu am plans. Pur si simplu nu am putut.
    @Bogdan, pentru ca oamenilor le plac mortii ?!
    @Oana, si cum ti s-au parut ? Plictisite de viata, nu ?

  4. Da! într-adevăr, sunt persoane curioase din cale afară, dar părerea mea este că acele persoane nu neapărat sunt morbide, ci doar vor să aibe ceva nou pentru a „povesti” (bârfi), +/- câteva detalii. Tot așa cred că se holbează și la nunți oamenii…Deși stau la oraș (unul mic), babele din blocul meu, se duc în fața restaurantului unde are loc evenimentul să fie la curent cu ultimele știri/ să vadă cum este rochia miresei, ș.a.m.d.!

Leave a Reply

