Tot ce zboară se mănâncă şi tot ce-i gratis e bun.


Mulţi oameni trăiesc după principiul ăsta şi unora le merge chiar bine, alţii încep să se “dezvolte” pe această “ramură economică”, iar alţii abia descoperă aceste taine. Aşadar cred că aproximativ 40% din populaţia din România cred cu tărie că tot ce zboară se mănâncă şi tot ce-i gratis e bun.

Acum mi-a mai venit în cap încă o zicală care spune că “Pomană îngraşă, dar nu ţine de foame”. Cine a spus acest lucru a avut foarte mare dreptate şi încă mai are. Şi în prezent putem observa pomanagii care sunt în stare să soarbă tot doar pentru bunăstarea lor.

Mulţi romani trăiesc după aceste zicale şi consideră că mai important este să primeşti dar să nu dai nimic în schimb. De obicei nimic nu-i gratis pe pământul acesta, iar totul are un preţ. Chiar dacă la prima impresie credem că e gratis, peste ceva timp o să plătim acel lucru înzecit. Deci nimic nu este gratis pe pământul acesta, iar cei ce se amăgesc cu astfel de lucruri, sunt nişte fraieri.

4 comments

  1. nimic nu ni se da gratis. toate chestiile ce par gratuite sunt legate cu o sfoara de o smekerie. pana si ofertele de prin magazine, par rentabile, dar sunt puse acolo sa te faca sa cumperi mai mult si mai des de la ei, si fara sa-ti dai seama ajungi sa dai mai multi bani decat ai fi dat daca nu erau oferte. la fel si ofertele de la agentiile de pariuri online, te ademenesc cu bonusuri daca te inregistrezi si depui la ei, dar apoi in timp daca stai si calculezi, ca sa beneficiezi de bonusul ala trebuie sa-l rulezi de o gramada de ori si pana la urma cei mai multi se trezesc ca n-a meritat, mai bine nu se complicau si puneau normal.

    eu dupa multe isprave, am invatat bine ca nimic nu e gratis in viata, mai ales ceva de calitate.

  2. Deci, eu daca am ajutat cu bani o mamica ce tinea in ale ei brate o fetita, o femeie ce nu am mai vazut-o niciodata, inseamna ca eu am avut un interes ascuns, obscur?
    Atunci cand cineva face un bine, fie el si o pomana, este musai nevoie sa fie ceva la mijloc?
    Nu cred asa ceva. Inca mai cred in omenie, in sufletul curat, greu de gasit in zilele noastre, dar inca existent pe ici pe colo…

Leave a Reply

