Ce naiba ?!


Bănuiesc că v-aţi simţit câteodată de parcă orice aţi face, nu este bine, v-aţi simţit de parcă ceva lipseşte din viaţa ta, dar nu ştii ce, de parcă totul e în zadar şi nimic nu mai este că acum 10 minute când stăteai la o ţigară cu prietenii, râdeai, glumeai, te simţeai bine şi dintr-o dată s-a întâmplat ceva.

Am eu ceva anume sau şi altor persoane li se întâmpla acest lucru? Câteodată mă simt de parcă pur şi simplu orice aşa face, fac degeaba, de parcă nimic nu mai are sens şi cel mai ciudat este că nu ştiu de ce mă simt aşa. Şi de obicei e enervant să se întâmple ceva şi să nu ştii din ce cauză se întâmplă.

Pur şi simplu stai, asculţi muzică, citeşti, nu te mai interesează nimeni şi nimic, parcă timpul îşi urmează cursul său firesc şi tu stai şi te uiţi la el cu trece şi nu se mai întoarce. Nimic nu mai este cum a fost odată şi nici nu are cum să mai fie. Acum am crescut, nu mai am scuze cum aveam acum ceva timp.

Aşadar doar mie mi se întâmpla acest lucru, sau mai sunt şi alte persoane care păţesc aşa ceva? Sunt curios, pur şi simplu.

5 comments

  1. Toti avem astfel de momente, dar ele trec repede odata cu descoperirea unui lucru sau actiuni captivante. Probabil ca melancolia sau plictiseala sunt vinovate, sau poate ca schimbarile nu sunt prea bine venite, cine stie?

  2. Din punctul asta de vedere toti – sau cel putin majoritatea suntem prinsi in momente de genu’ “Gandirea de pe WC” adica stai si meditezi intr-o stare de cacao fara sa iti dai seama.

  3. Nu trebuie să-ți dorești ca timpul să fi fost „cum a fost odată”. Cel mai bine este să acționezi în așa fel încât timpul care trece acum și acum și acum :)) să îl faci cât mai plăcut. De ce suntem nevoiți să ne tot întoarcem la trecut. Gândește-te mai bine la ce vei face pe viitor și nu la ceea ce ai făcut și în acel moment ți-a dat un moment de satisfacție.
    Uite, de exemplu când am scris un material despre Cluj Arena m-am gândit la timpul pe care o să îl petrec pe stadion la concerte, alături de ceilalți bloggeri. Nu m-am gândit la faptul că n-am fost niciodată (în trecut) pe un stadion.

  4. @azazelldeamon, naspa ca te simnti asa tot timpul, eu am anumite perioade.
    @Derscanu, nu am probleme de acomodare, probabil nu mai gasesc nimic care sa ma atraga si de aceea se intampla asta.
    @Kathy, atunci ma bucur ca nu sunt singurul, incepeam sa cred ca am eu o problema. :))
    @Jteph, nu pot sa spun neaparat ca imi doresc, dar ma mai gandesc cateodata. Dar acum o sa incerc sa ma gandesc numai la viitor, numai la ce voi face.😀

Leave a Reply

