Timpul.


De cate ori a trecut timpul pe langa voi fara sa faceti nimic ? De cate ori v-ati trezit dimineata si ati spus, astazi voi face, asta, asta, asta si la sfarsitul zilei ati vazut ca nu ati facut nimic din ideile pe care le-ati avut de dimineata.

De cate ori ati vrut sa faceti ceva si pur si simplu nu ati avut timp. V-ati trezit seara ca nu ati mai avut timp de acel lucru si l-ati lasat pe maine. Am observat ca in ultima perioada timpul a trecut destul de repede.

Dar stiti cum e aia, ca daca ai cea face, timpul trece repede, daca nu ai ce face zici ca sta pe loc si te asteapta pe tine. Dar pentru multi timpul e devenit o problema, foarte multe persoane se plang pentru ca nu mai au timp sa fac nimic sau au prea mult timp si nu au ce face cu el.

Acum in momentul de fata timpul este una dintre cele mai mari probleme ale noastre, nu ? Sau ma insel eu ? Dar am vazut ca multi se plang pe marginea acestei probleme, ba nu am timp sa fac aia, ba nu am timp sa nu stiu ce, ba nu am timp nici sa respir.

7 comments

  1. Parerea mea e ca daca ne-am gandi la toate si am stii sa ne organizam,nu ar mai fi o asa mare problema-timpu’ asta-.Intr-adevar sunt si zile in care ne simtim epuizati,simtim ca nu ne mai ajunge timpul si ca nu mai facem fata,dar in general avem tendita de a pierde vremea aiurea,de a ne gandi,razgandi si tot asa pana ne trezim dupa vreo 5 ore si vedem ca de fapt nu am realizat mai nimic si ca nu ne mai ajunge timpul… P.S. De ce am impresia ca am mai citit postul asta o data?:-?:))

  2. Timpul, ultima frontiera🙂
    Eu fac parte din categoria celor ce se plang de timp, de fapt de lipsa lui. Adevarat ca timpul curge la fel pentru toata lumea, doar senzatia este ca in unele cazuri zboara mai repede.
    Deci, timpul si curge si zboara, si fuge, si odata trecut nu se mai poate da inapoi, doar in Doctor Who🙂

  3. @Kathy, pai asa ar trebui, cel putin eu.
    @Iulia, din pacate da, avem tendinta de a pierde vremea si sa spunem, lasa ca fac maine. Ai impresia ca ai mai citit odata postul acesta pentru ca, chiar a mai fost odata, dar din pacate a fost sters.
    @Jteph, pai nu il putem controla, dar trebuie sa tragem mai mult de el.
    @Madalin Blidaru, o sa incerc, poate reusesc sa castig cateva ore.
    @Derscanu, din pacate da, odata ce a trecut timpul, gata. Ce imi placea serialul ala.

Leave a Reply

