Un nou inceput.


Am revenit in lumea online, sa speram ca acum pentru o perioada destul de lunga de timp, nu ca ultimele dati. Rusine sa imi fie. Asadar dupa o perioada destul de lunga de pauza, dupa multe intrebari de genul cand faci blogul si asa mai departe, m-am hotarat sa incep sa scriu din nou.

Ziceam ca stau sa imi cumpar domeniu si sa incep sa scriu pe un blog privat, dar pana atunci raman pe asta si gata. M-am hotarat acum. Asadar sa ma apuc de treaba si gata, sa nu o mai lungesc atat. In curand voi veni cu noi articole, noi idei si cine stie, poate niste concursuri, dar sa vedem cum o sa mearga treaba pe parcurs.

Voi vedea cum imi voi imparti timpul intre scoala, blog si celalalte activitati, pentru ca anul acesta ma pregatesc sa dau bac-ul si trebuie sa ma pun cu burta pe carte serios.

12 comments

  1. Mă bucur să îți revăd blogul viu și îți doresc la cât mai multe articole. Oricum scrisul pe blog o să te mai relaxeze între reprizele de învățat pentru temutul și nemilosul bac.

  2. @skykery, bine v-am gasit. Pai acum toti bloggerii revin din vacanta si se apuca din nou de treaba.
    @NextBuLady, sincer si mie imi era dor de blogul asta.
    @excesdesare, multumesc. O sa am timp de ambele, sper.
    @Bogdan Epureanu, acum stau linistit. Am rezolvat cu link-ul.😀
    @MyLo, multumesc. Si eu sper la fel.
    @Kathy, multumesc.
    @Georgel, multumesc de urari si asta sper, ca blogul sa fie o relaxare.

Leave a Reply

