Ce s-a intamplat ?!


Dupa cum ati observat, vechiul meu blog a fost atacat de un hacker sirian care am impresia ca era bolnav pe viata si pe toti cei din jurul sau. Saptamana trecuta l-am verificat asa la cateva zile si nu avea nimic. Cand am ajuns acasa si m-au anuntat prietenii ca cineva mi-a hackuit blogul am ramas masca. 

Asadar cum celalalt blog nu mai merge, m-am mutat pe acesta care inca mai este destul de bun. Daca ma supar destul de mult probabil voi ramane pe wordpress pentru a nu ma mai stresa cu absolut nimic. Asadar, blogul pe care voi scrie de acum inainte va fi acesta. Bine ca am avut un backup destul de recent si nu am pierdut decat vreo 3-4 posturi, dar le pot scrie inapoi oricand, numai timp sa am.

Pentru toti cei care ma au la blogroll cu vechea adresa a blogului, va rog frumos sa o modificati si sa puneti adresa blogului de acum. Oricum va voi contacta eu pana la urma.

Sper sa revin cu posturi cat de curand si sa va povestesc despre partile bune si partile rele pe care le-am vazut in Anglia.

13 comments

  1. am vazut ca blogul tau a fost lovit de furia unui haker, dar am crezut ca stii deja
    trist, dar adevarat, hakerii chiar exista
    voi modifica linkul

  2. 1. In ce fel te-a “hackerit”?
    2. Ti-a spart cotul ftp?
    3. De ce nu iti iei alt host si modifici nameserverele la domeniu?
    4. De ce nu redirectionezi domeniul catre blogul asta pana gasesti host?
    5. Ti-a aflat parola si la contul unde e inregistrat domeniul?
    6. De ce nu trimiti un mail catre compania de hosting/firma care ti-a inregistrat domeniul sa iti schimbe parola?

  3. @Pato, dar adevarat.
    @Derscanu, exista, dar nu asteptam sa atace exact blogul meu. Multumesc.
    @andrew, pai in primul rand domeniul si hostul de pe vechiul blog le-am castigat la un concurs si nu am acces la user si parola. Si pur si simplu nu mai pot sa intru deloc in blog prin orice fel asa incerca.
    @Roxana Chita, cam asa ceva, multumesc.
    @nextblogs10piticu, acum nu mai am ce sa-i fac.

  4. al dracu hacker… de ce cacat sa hackuiasca un blog? puii mei putea sa hackuiasca un sitea mai puternic sau ceva de genu’? Cretinozaur…

  5. Foarte TRIST :-))

    Eu pana acum cateva zile am avut blog-ul pe platforma DataLife, care a fost HACKED de cine, nu stiu🙂 dar am fost HACKED foarte bine, ca nu am mai putut sa recuperez NIMIC, am pierdut in jur de 2000 de articole… Acum m-am bagat pe wordpress, l-am securizat putin “din auzite” sper sa nu mai fiu iar HACKED😀

Leave a Reply

