Articole prea serioase.


Am observat că în ultimul timp am început să scriu articole prea sumbre pe blog. În loc să amuz şi eu cititorii, să îi fac să se simtă bine, acum când a dat căldura eu încep să filozofez şi să scriu fel şi fel de articole “inteligente”.

Parcă sunt prea serios când vine vorba de scrisul pe blog. Am început să mă gândesc la o serie de articole mai amuzante puţin, mai altfel. M-am săturat de chestiile astea serioase. Dar asta depinde şi de voi.

Aşadar, acum că mai e puţin şi vine vacanţă, a dat căldură de nu mai ştii ce e cu tine, iar mireasma din autobuze te doboară, cred că o să scriu şi eu altfel de subiecte, numai inspiraţie să am până la urmă. Asta e tot ce contează.

Dacă nu vă plac articolele, nu ezitaţi să mă anunţaţi, dacă consideraţi că sunt deplasat, că sunt prost, sau nu am dreptate, anunţaţi-mă. Să nu fie ruşine!

 

15 comments

  1. Știi ce aș vrea eu să citesc la tine? Cum e acum viața la 18 ani. Este o etapă importantă din viața ta, n-o ține numai pentru tine, relateaz-o cu fapte, concluzii, păreri, semne de întrebare🙂

  2. Imi place ce scrii Bogdy🙂 Mai e un pic si trebuie sa-ti faci bagajele :)) Sper ca esti nerabdator, o sa ne distram de minune🙂 Pupici!

  3. Scrii articole serioase pentru că și în viața ta se întâmplă lucruri serioase. Ai de luat decizii, de dat examene. În mare parte tot ceea ce ai scris până acum a reflectat o mică parte din ceea ce simți.

  4. Lung sau scurt, sumbru sau glumet … prea putin conteaza.
    Cu riscul de-a parea tembel, eu inca mai cred ca un bloger nu scrie pentru cititorii lui ci pentru sine.
    Spun pe blog lucrurile care ma ajuta sa imi clarific propria pozitie vis a vis de un lucru, o fapta sau o ideie.
    Ce parere au ceilalti, asta e un aspect secundar.
    Tu ce zici ? ( Opinia ta e un aspect secundar pentru mine🙂 )

  5. Prefer sa citesc 5 blog-uri ca ale tale decat unul cu replici din robotzi, scrise sa amuze cititorul. Tot ce e frumos trebuie tratat cu seriozitate !

  6. Tin sa dau dreptate comentariilor de mai sus. Sunt unii care prefera sa citeasca articole serioase ca ale tale decat bancuri cu besini sau stiri cum au altii. Tine-o tot asa !

  7. Da! Esti varza, nu te pricepi deloc la cuvinte…
    Asta vroiai sa citesti de la noi,citiorii tai? Sa stii ca nu reusesti. Mie imi place sa citesc si sa comentez (ca deh, nu ma pot “aptine”) Doar ca tu ai cam uitat sa ma vizitezi :-w😦

  8. Contează să scrii ceea ce te interesează pe tine. Eu unu nu cred în opinia cititorului, atunci când pentru un text stai două ore.

  9. @derscanu, pai consider ca am o linie a mea, caracteristica mie, dar de mult prea multe ori parca sunt prea sumbru in scriere.
    @Amza, deocamdata la 18 ani e la fel ca la 17, nu e nimic special momentan, doar pe buletin nu mai apare numele parintilor, atat.
    @Carmen GB, multumesc. Sunt mai mult curios decat nerabdator. Saptamana trecuta am fost si mi-am cumparat bilet.😀
    @Jteph, probabil a refectat o mica parte din ceea ce simt, dar mai mult din ceea ce gandesc.
    @Uirebit, eu zic ca un blogger scrie si pentru el dar si pentru cititori, daca un blog nu mai are cititori, de ce se mai numeste blog ? Conteaza si parerea cititorilor intr-o mare masura.
    @andrew, pai toate articolele le-am scris din placere, altfel nu mai apareau pe blog.
    @Val33ntyn, pai sa nu fie non-stop numai glume si mistouri, dar cateodata mai merge cate un post amuzant, nu numai serios.
    @skykery, am incercat dar nu prea mi-a reusit, o sa mai exersez.
    @adriank, atunci o sa o tin pe articole serioase, dar o sa imi mai scape si cate unul mai ciudat.
    @Kysarin, fiecare parere are in ea putin adevar, sunt doar curios ceea ce vor sa citeasca cei din spatele monitoarelor. Atat. Din pacate nu am mai vizitat pe nimeni in ultimul timp, timpul ma preseaza, mai ales ca imediat termin scoala si trebuie sa scot cateva note.
    @GiacomO, fiecare opinie conteaza, numai sa fie de bun simt.

  10. e un blog de opinie personala si ar trebui sa te cam doara-n cur de altceva

    daca tu simti insa ca esti prea “sumbru”, atunci probabil ar trebui sa schimbi ceva

Leave a Reply

