În fiecare zi este câte ceva.


Aţi observat că au început să se inventeze din ce în ce mai multe zile mondiale? Ziua mondială a sărutului, ziua mondială a indragostitilor, ziua mondială a nu ştiu ce. Într-o zi cred că o să fie şi ziua mondială pentru suflat mucii, unde 5000 de persoane îşi suflu mucii în acelaşi timp pentru 30 de secunde. Staţi liniştiţi, nu toţi în aceeaşi batistă, ar fi hidos.

Dar până la urmă de ce se inventează atât de multe zile care nu ne ajută cu nimic? Pentru a ne umple timpul care este deja umplut peste măsură? Sau sunt nişte băieţei cu nişte idei cretine şi nu au ce face. Cred că ambele variante sunt corecte.

Ieri, de exemplu, a fost ziua mondială a tutunului. Să mor eu că nu ştiam că există aşa ceva şi cred că nici nu ştiam vreodată dacă nu ne anunţau la şcoală prin staţie că astăzi e această zi şi ne-au recomandat fumătorilor să ne lăsăm de fumat şi nefumătorilor să nu se apuce.

Foarte interesant. Evident că după ce am auzit anunţul mi-a venit o poftă de ţigară nemaiîntâlnit şi am fugit repede afară să bag ceva mahoarcă în mine. Evident după aceea ideea anunţului mi s-a părut mult mai bună. Mă mir că nu au repetat anunţul de cel puţin 3 ori cum fac ei de obicei.

PS: Acum sincer, dacă nu fumaţi, nu vă apucaţi.

 

9 comments

  1. Eu fumez de ani buni si pot spui oricui ca este un viciu rau, totusi este mult mai sanatos un tutun bun decat o sticla de tuica, caci dupa tigara raman tot lucid, dupa boasca nu.
    De ce nu se inventeaza si ziua fara alcool, poate asa multe violente(unele domestice) nu ar mai avea loc!!!

  2. nici eu nu stiam. la englezi e misto , ca au tot felul de zile dinastea cum zici tu. si au libere. se cheama bank holidays.

  3. Nu-am fumat niciodata si chiar n-am de gand, mai ales ca tin la buzunar si la sanatate. Insa e foarte greu in societate asta, tentatia e mare cand vezi pe toti in jurul tau ca fumeaza. Plus ca e foarte greu sa eviti cum numesc englezii “second hand smoke” adik fumul venit de la alti care fumeaza.

  4. @soro, si eu am in plan sa ma las, dar nu stiu cand.
    @derscanu, sunt de acord sa se inventeze ziua fara alcool. Oare cati o sa crizeze ?
    @TED, tare, lasa ca vara asta am si eu ocazia sa ii studiez putin pe englezi.
    @Val33ntyn, WTF, sigur era la noi ?
    @adriank, fumatul pasiv este mult mai daunator decat cel activ si din pacate eu stau mai mult printre fumatori.
    @Jteph, sa nu fie multe zile de genul asta.

  5. Aia cu ”Ziua mondiala de suflat mucii” e intr-adevar cam scarboasa, dar am putea serba “Ziua mondiala a alergicilor” si cam tot acolo am ajunge :)).

Leave a Reply

